19-10-2014, 12:42 PM
Mõlgutasin ka oma mõtteid, sest olen käinud jõllitamas nii krossi kui ka GAZ-WRC-d. Minu subjektiivne arvamus on see, et mulle kross ei meeldinud. See aga ei muuda neid krossiga tegelejaid kuidagi alaväärsemaks. Küll aga saab minu poolt igast asendist kõvasti rohkem respekti see üritus, mille käigus proovitakse ebatraditsiooniliste vahenditega võsa vahel vähem või rohkem kinnisilmi kähku sõita.
Kui interneeduses erinevaid klippe vahtida, siis selgub, et kinnise ringi peal võib pulli teha igasuguste kaadervärkidega, venelased sõidavad ju isegi Russiga krossi ning sarnaseid näiteid leiab veel. Aga kui palju on neid üritusi, mis üritab mitte jõuda punktist A punkti A ja nii umbes mitukümmend korda, vaid hoopis punktis A punkti B mööda teid, võimalikult kiiresti, ja seejuures üldsegi mitte Evo või Imprezaga? Selle pärast saab minu poolt täpselt sama kiiresti müts maha võetud nii GAZ-WRC meeste kui ka Dakari DAFi, Tatra jne tüüpide ees. Jah, nõus, kõrberallid ON ägedamad kui gaazikute "Saaremaa metsa vahel joristamine", aga see ei tähenda veel seda, et gazooniga etteantud tingimustel kähkuajamine ei saaks olla ka äge.
Aga ma usun ja loodan, et järgmise hooaja lõpus ehk Saaremaal on olemas vaba klass, show klass vms, kus siis sõidavad igasugused Sprinterid, RAMid ja Transitid. Ma arvan, et see oleks esimene samm oma klassi saamisel suurde rallisse, samuti ei tahaks ma uskuda, et EAL ja ralli korraldajad tõsisele huvile kätt ette hakkavad panema. Selle pärast ju ongi GAZ rallide lõpus endiselt olemas, sest seal on taga inimesed, kes alaga sellega tegelevad. Kas ma olen maha maganud Iveco Daily meeste hädakisa, et neid ei lastud Tartu rallil peale?
Seda, mida ma kõikvõimalikest paadimeestest arvan, ei hakka ma siinkohal välja tooma
Kui interneeduses erinevaid klippe vahtida, siis selgub, et kinnise ringi peal võib pulli teha igasuguste kaadervärkidega, venelased sõidavad ju isegi Russiga krossi ning sarnaseid näiteid leiab veel. Aga kui palju on neid üritusi, mis üritab mitte jõuda punktist A punkti A ja nii umbes mitukümmend korda, vaid hoopis punktis A punkti B mööda teid, võimalikult kiiresti, ja seejuures üldsegi mitte Evo või Imprezaga? Selle pärast saab minu poolt täpselt sama kiiresti müts maha võetud nii GAZ-WRC meeste kui ka Dakari DAFi, Tatra jne tüüpide ees. Jah, nõus, kõrberallid ON ägedamad kui gaazikute "Saaremaa metsa vahel joristamine", aga see ei tähenda veel seda, et gazooniga etteantud tingimustel kähkuajamine ei saaks olla ka äge.
Aga ma usun ja loodan, et järgmise hooaja lõpus ehk Saaremaal on olemas vaba klass, show klass vms, kus siis sõidavad igasugused Sprinterid, RAMid ja Transitid. Ma arvan, et see oleks esimene samm oma klassi saamisel suurde rallisse, samuti ei tahaks ma uskuda, et EAL ja ralli korraldajad tõsisele huvile kätt ette hakkavad panema. Selle pärast ju ongi GAZ rallide lõpus endiselt olemas, sest seal on taga inimesed, kes alaga sellega tegelevad. Kas ma olen maha maganud Iveco Daily meeste hädakisa, et neid ei lastud Tartu rallil peale?
Seda, mida ma kõikvõimalikest paadimeestest arvan, ei hakka ma siinkohal välja tooma