20-10-2014, 13:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2014, 13:57 PM ja muutjaks oli Madlobster.)
Neid plasttoru ühendusi on mitmeid tüüpe. On nii lihtsalt sisse pistetavad (toimivad väga hästi) kuid siiski enamasti kasutusele suruõhu seadmetes, kus ei ole enam kuuma vaid ainult rõhk.
Teised on sellised, et lükkad väikset jõudu kasutades kerge koonuse otsa ning mutter tagant järgi, mis selle kõrre siis sinna koonuse peale kinni pigistab (enamasti kasutusel kompressoritel, kuna seal on temperatuurist olenevalt plasti mõningane pehmenemine ning jälle jäigastumine) On ka sisse pistetavad ning sisehülssi kasutatavad otsad. (Täpselt nagu on maximas mitut sorti saia)
Kõrred veoautol ja kompressoril ei ole päris üks ja sama ja samade liitmikega (materjal ning seinapaksus) (probleemid algavad kui üritad tihast varblasega paaritada kuna väliselt ju suurt vahet ei tundu olevat)
Mine õigesse poodi ja osta õige asi ning tulemus saab hindeks viie. Siit natuke ja sealt natuke jooptvaju abil kokku keerates raiskad oma aega ja närve ja tulemus saab kehva.
Juhtimis (on kompressorid, kus on sada meetrit kõrt ning magnetklappe, andureid jms kola kuhjaga ning kõik selle sama kõrrega ühendatud)ja tühjendus süsteemidel vasktoru ei kasutata (kui siis üli üli harva) Vasktoru (juba jämedam kui seda on juhtimis või tühjendus kõrs) on kompressori peast paaki. Seal on temperatuur plasti jaoks liiga kõrge.
Kui saadad pildid vms, et ma täpselt aru saaksin, mis sa teed ja kuhu, mida keerata tahad siis võin sind saata nii Tallinnas kui Tartus oma hea tuttava juurde (põhimõtteliselt kollegi), kes teeb sulle mõistliku hinna (teised võivad ka küsida
) ning annab õiged jupid (jääb ainult kokku keeramise vaev) Kõik tükid sobivad omavahel ning ei pea ropendama. Ja ei ole tarvidust hiljem rääkida, et plast on paha, sest "naiste" juttu kuulates hankisid valed asjad, mis selles kohas kasutada ei kõlvanud.
Teised on sellised, et lükkad väikset jõudu kasutades kerge koonuse otsa ning mutter tagant järgi, mis selle kõrre siis sinna koonuse peale kinni pigistab (enamasti kasutusel kompressoritel, kuna seal on temperatuurist olenevalt plasti mõningane pehmenemine ning jälle jäigastumine) On ka sisse pistetavad ning sisehülssi kasutatavad otsad. (Täpselt nagu on maximas mitut sorti saia)
Kõrred veoautol ja kompressoril ei ole päris üks ja sama ja samade liitmikega (materjal ning seinapaksus) (probleemid algavad kui üritad tihast varblasega paaritada kuna väliselt ju suurt vahet ei tundu olevat)
Mine õigesse poodi ja osta õige asi ning tulemus saab hindeks viie. Siit natuke ja sealt natuke jooptvaju abil kokku keerates raiskad oma aega ja närve ja tulemus saab kehva.
Juhtimis (on kompressorid, kus on sada meetrit kõrt ning magnetklappe, andureid jms kola kuhjaga ning kõik selle sama kõrrega ühendatud)ja tühjendus süsteemidel vasktoru ei kasutata (kui siis üli üli harva) Vasktoru (juba jämedam kui seda on juhtimis või tühjendus kõrs) on kompressori peast paaki. Seal on temperatuur plasti jaoks liiga kõrge.
Kui saadad pildid vms, et ma täpselt aru saaksin, mis sa teed ja kuhu, mida keerata tahad siis võin sind saata nii Tallinnas kui Tartus oma hea tuttava juurde (põhimõtteliselt kollegi), kes teeb sulle mõistliku hinna (teised võivad ka küsida
