20-10-2014, 22:00 PM
Õige suhtumine.
Mina olen ka hakanud soome masinaid hindama, kuna 500K km kellal ei tähenda mitte muhvigi autole. Vähegi rohkem hooldatud masinad sõiavad tuima näoga 700K km kellale. Käivad -25 kraadiga matsust käima, masinad ei roosteta. Ise leiutatud süsteeme pole. (ise paigaldatud kesklukud, signad, immod). Küll on ise nad paigaldanud plokisoojendusi, aga kõik lahendused on eeskujulikult lahendatud. (võimalik, et toodavad jama ka, aga mina pole sitaga kokku puutunud õnneks )
Ja igapäevaselt remondin masinaid, millel on kellal 150K km kuni 250K km. Näit kellal on ilus, aga masinatel on sellised pseudoprobleemid, mida reaalsuses sellise läbisõidu juures ei kohta. Ei kohta neid probleeme isegi 500k km läbimisel.
Eks olematu ja kehv hooldus teevad ka oma töö, tänu sellele ei pooldagi eestis kasutatud autode ostmist. On eestis ka korralikke isendeid, aga otsid neid kui nõela heinakuhjast.
Mina olen ka hakanud soome masinaid hindama, kuna 500K km kellal ei tähenda mitte muhvigi autole. Vähegi rohkem hooldatud masinad sõiavad tuima näoga 700K km kellale. Käivad -25 kraadiga matsust käima, masinad ei roosteta. Ise leiutatud süsteeme pole. (ise paigaldatud kesklukud, signad, immod). Küll on ise nad paigaldanud plokisoojendusi, aga kõik lahendused on eeskujulikult lahendatud. (võimalik, et toodavad jama ka, aga mina pole sitaga kokku puutunud õnneks )
Ja igapäevaselt remondin masinaid, millel on kellal 150K km kuni 250K km. Näit kellal on ilus, aga masinatel on sellised pseudoprobleemid, mida reaalsuses sellise läbisõidu juures ei kohta. Ei kohta neid probleeme isegi 500k km läbimisel.
Eks olematu ja kehv hooldus teevad ka oma töö, tänu sellele ei pooldagi eestis kasutatud autode ostmist. On eestis ka korralikke isendeid, aga otsid neid kui nõela heinakuhjast.
Come to the dark side, we have cookies!