21-10-2014, 23:32 PM
Massi lüliti teema hakkab küll juba ajalooks saama, aga siiski mainin ära miks peaks olema masssi lüliti selle juhtme küljes mis on keres. Põhjus siis see, et kui kerest on aku eraldatud, siis ei saa aku klemmide kallal toimetades kogematta keresse ühendunud mutrivõti enam hõõguma hakata.
See on ka põhjus miks soovitatakse akut omavatel liikuritel enne kere(olgu kere siis pluss või miinus) ots aku pealt lahti krudida.
Massi lüliti peaks olema ka sedasi, et kui on väljas, siis on kõik väljas. Muidu võib juhtuda, et kella toite juhtme kaudu üritad starterit anda.
Viimane on oma kogemus, kui sai mossese uhke kaasaegne raadio(ise ümber häälestatud mehaaniliste mäludega) kruvitud ja vedasin otse aku pealt juhtmed. Kui süüte sisse keerasin, siis sellest raadio massist piisas, et kõik tundus hea olema ja kui starterit keerasin, siis see 1,5mm2 juhe tegi päris palju tossu. Lõke tekkis piisavalt pisike, et puhudes kustutada.
See on ka põhjus miks soovitatakse akut omavatel liikuritel enne kere(olgu kere siis pluss või miinus) ots aku pealt lahti krudida.
Massi lüliti peaks olema ka sedasi, et kui on väljas, siis on kõik väljas. Muidu võib juhtuda, et kella toite juhtme kaudu üritad starterit anda.
Viimane on oma kogemus, kui sai mossese uhke kaasaegne raadio(ise ümber häälestatud mehaaniliste mäludega) kruvitud ja vedasin otse aku pealt juhtmed. Kui süüte sisse keerasin, siis sellest raadio massist piisas, et kõik tundus hea olema ja kui starterit keerasin, siis see 1,5mm2 juhe tegi päris palju tossu. Lõke tekkis piisavalt pisike, et puhudes kustutada.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.