25-10-2014, 12:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2014, 12:36 PM ja muutjaks oli koterman.)
Suurt reisilaeva hakatakse põlve otsas remontima, olemas on üks purk värvi. Ja liiv. Armas taevas.
Miks puidust laev siis äkki enam ei kõlba, jälle katki? Ühtlasi, kui jutt laevadest, paar aastat oli samal vennal hiigelsuur jutt kuidas hakatakse järgmist lotja ehitama. Kuhu see projekt äkki ära haihtus? Samas oli järgmine hiigelprojekt, kus siia jõe äärde pidi erasadam ja -hoone tulema. Jälle pole kippu ega kõppu. Siis pidi kohvik tulema, toodi Peeter Kuke käest üks kole plott, pärast seda jälle vaikus. Hr Piibur kirjutas ju (sama tausta tajudes) must-valgel, et tehke kalender, otsige raha kokku, püstitage ülesanded konkreetsetele sellidele ja tööle.
Metallkorpusega laev oma tehnilistelt jt parameetritelt (sh ka kütusekulu per tund/per päev, meeskonnale esitatavad väljaõppe nõuded, korpuse konstruktsioon ja hoole, elektri- ja tuleohutussüsteemid, jõuseadmed jms) on ikka mõeldud laevandusfirmadele liinisõiduks. Milline riiklik/era-kool jaksab seda Ossinovski-2014-ajastul kinni maksta? Kaasajal lisandub vanadele nõudmistele ka ülikallis ohutusvarustus, samuti laeva siseruumidele ehitatavad nõuded (nii mootori-, meeskonna- kui reisijateruumide lõikes) on väga spetsiifilised. Iga koolidirektor võib neid peast ette lugeda. Loe siinkohal - kallid kuna peavad vastama väga konkreetsele kvaliteedile. Huviline võib BLRT-s, Saare WorkBoat's, Alunaut'is jm piisava algmaterjali saada. Viimaks, jões pole vett paatidelegi kõikjal piisavalt ent ujuvalus on ujuvalus ka kai ääres. VTA jaoks. Need on kõik tegurid, mis ei kao ka edaspidi.
Nii et siin paistab tegu olema järjekordse eneseimetlusega. Halval juhul sooja õhu puhumisega või millegagi, mida makaronide kõrvadele riputamiseks nimetatakse. Kui keegi tahab soos sääski imetleda, siis tegelegu sellega, saaks ükski asi tehtud. Kui pukseerida on vaja, helistatagu Tartu sadamasse, pole vaja järjekordselt midagi või kedagi ära uputada. Vesi pole lohakatele.
Miks puidust laev siis äkki enam ei kõlba, jälle katki? Ühtlasi, kui jutt laevadest, paar aastat oli samal vennal hiigelsuur jutt kuidas hakatakse järgmist lotja ehitama. Kuhu see projekt äkki ära haihtus? Samas oli järgmine hiigelprojekt, kus siia jõe äärde pidi erasadam ja -hoone tulema. Jälle pole kippu ega kõppu. Siis pidi kohvik tulema, toodi Peeter Kuke käest üks kole plott, pärast seda jälle vaikus. Hr Piibur kirjutas ju (sama tausta tajudes) must-valgel, et tehke kalender, otsige raha kokku, püstitage ülesanded konkreetsetele sellidele ja tööle.
Metallkorpusega laev oma tehnilistelt jt parameetritelt (sh ka kütusekulu per tund/per päev, meeskonnale esitatavad väljaõppe nõuded, korpuse konstruktsioon ja hoole, elektri- ja tuleohutussüsteemid, jõuseadmed jms) on ikka mõeldud laevandusfirmadele liinisõiduks. Milline riiklik/era-kool jaksab seda Ossinovski-2014-ajastul kinni maksta? Kaasajal lisandub vanadele nõudmistele ka ülikallis ohutusvarustus, samuti laeva siseruumidele ehitatavad nõuded (nii mootori-, meeskonna- kui reisijateruumide lõikes) on väga spetsiifilised. Iga koolidirektor võib neid peast ette lugeda. Loe siinkohal - kallid kuna peavad vastama väga konkreetsele kvaliteedile. Huviline võib BLRT-s, Saare WorkBoat's, Alunaut'is jm piisava algmaterjali saada. Viimaks, jões pole vett paatidelegi kõikjal piisavalt ent ujuvalus on ujuvalus ka kai ääres. VTA jaoks. Need on kõik tegurid, mis ei kao ka edaspidi.
Nii et siin paistab tegu olema järjekordse eneseimetlusega. Halval juhul sooja õhu puhumisega või millegagi, mida makaronide kõrvadele riputamiseks nimetatakse. Kui keegi tahab soos sääski imetleda, siis tegelegu sellega, saaks ükski asi tehtud. Kui pukseerida on vaja, helistatagu Tartu sadamasse, pole vaja järjekordselt midagi või kedagi ära uputada. Vesi pole lohakatele.