28-10-2014, 19:46 PM
Tuletan end taas meelde. Rõõmustav, et kaasfoorumlased on mind meeles pidanud, kui on kusagil DKW autode teemal midagi silma jäänud. Viimasest postitusest on möödunud palju aega ning ega see vana auto ehitamine päris põhitöö ka ei ole. Siiski on toimunud teatavad edusammud. Keretööd on jõudnud lõpule ning loodetavasti on jõuludeks ka uus värv seljas. Katus on ka niipalju valmis saanud, kui enne värvimist võimalik. Olemasolevad kodarrattad remonditud ja võimaluse piirides rihitud.
Pärast aastaid kestnud tulutuid otsinguid leidus Audi arhiivis siiski väike leheke, kus tulevaste põlvede tarbeks oli talletatud just minule vajaliku värvikombinatsiooni roheline põhivärv, katusekattematerjal ning polstrinahk. Nüüd saab rahuliku südamega värviprobleemile joone alla tõmmata. Tänud selle eest Audi Traditioni eksperdile Thomas Erdmann´ile, kelle sulest on ilmunud viimastel aastatel mitmeid olulisi DKW-teemalisi raamatuid.
Igatahes on tahe ja motivatsioon 2015 aasta suveks masin liikuma saada, kuna auto eluloos saabuvad siis ümmargused tähtpäevad - 80 aastat valmistamisest (oktoober 1935) ning 40 aastat esimesest kokkutulekust Riias. Sellest viimasest on Valeri Kirss oma mälestustes kirjutanud kui olulise tõuke andjast Unic klubi loomisele - V. Kirss ise oli sama DKW kaasreisija Riias.
Ka 1938 aasta masin on saanud senisest suurema originaalsuse, kuid armatuurlauda tuleb veel kannatlikult oodata. 2/3 on juba olemas, küllap leidub kusagil ka see puuduv kolmandik.
Keretööd lõpusirgel
Katusetööd valminud
Audi arhiivist saadud värvinäidiste kaart
Pärast aastaid kestnud tulutuid otsinguid leidus Audi arhiivis siiski väike leheke, kus tulevaste põlvede tarbeks oli talletatud just minule vajaliku värvikombinatsiooni roheline põhivärv, katusekattematerjal ning polstrinahk. Nüüd saab rahuliku südamega värviprobleemile joone alla tõmmata. Tänud selle eest Audi Traditioni eksperdile Thomas Erdmann´ile, kelle sulest on ilmunud viimastel aastatel mitmeid olulisi DKW-teemalisi raamatuid.
Igatahes on tahe ja motivatsioon 2015 aasta suveks masin liikuma saada, kuna auto eluloos saabuvad siis ümmargused tähtpäevad - 80 aastat valmistamisest (oktoober 1935) ning 40 aastat esimesest kokkutulekust Riias. Sellest viimasest on Valeri Kirss oma mälestustes kirjutanud kui olulise tõuke andjast Unic klubi loomisele - V. Kirss ise oli sama DKW kaasreisija Riias.
Ka 1938 aasta masin on saanud senisest suurema originaalsuse, kuid armatuurlauda tuleb veel kannatlikult oodata. 2/3 on juba olemas, küllap leidub kusagil ka see puuduv kolmandik.
Keretööd lõpusirgel
Katusetööd valminud
Audi arhiivist saadud värvinäidiste kaart