31-10-2014, 00:03 AM
(30-10-2014, 20:24 PM)saare44 Kirjutas:(30-10-2014, 08:58 AM)mlsluik Kirjutas:(29-10-2014, 22:54 PM)meli666 Kirjutas: Huvitav komplekt valmiskujul poes olemas kergemateks suunamuutmisteks.
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
Natuke ebavajalikku mämmi on ka komblektis, kui veidu ratsionaliseerida siis näiteks T40-ne dosaatorklabiga saaks orginaal pumba pealb kõik vajamineva õli kätte jne... Aga samas roolisüsteemine oma õliringlus ja pump on jällegi hea...
Ja kui nüüd hakata eraldi detailide hinda vaatama siis komplekti hind on samuti täiesti talutav, ega ise tehes odavam ei tule kui just poolt kolhoosi ladu koju pole vedanud.
Kas selle komplektiga saab ilma tehase roolikarbita hakkama? On kusagil montaazi kohta täpsemalt lugeda?
Sellise rämeda hinna eest ometi keegi seda ostma ei hakka?
Pealegi ei paista pumbal tugilaagrit ka olema ja arusaamatuks jääb mille külge see dosaator veel käib.
Kui mul oleks vaja sellisele riistale roolivõimu ma võtaks lammutusest suvalise auto roolivõimupumba selle asemel.
Dosaatori ostaks eraldi ja kinnituse peab nagunii kombineerima.
Ilmselt teeks roolikarbi asemele plaadi, selle külge keevitaks piisavalt tugeva toru, selle toru otsa tuleks flants mille külge läheb dosaator oma alumise 6 poldiga.
Edasi võtaks Belarusi nuudiga roolivõlli ja dosaatori peale 4 poldi alla teeks 10cm roolisamba jupi.
Silindrit pole mõtet üle 40-50mm jämedust teha, kuna muidu saab rool kole aeglane.
Kinnituse saab sillatala külge teha oma fantaasia järgi.
Kunagi oli väga popp kasutada Gaz-66 rooli jagajat mis käib rooliotsa asemele ja mingeid põllutöömasina rihmapingutuse silindreid ning pumbaks oli samuti Gazi pump, mis tänapäeval on asendatav välismaise asjaga.