31-10-2014, 09:53 AM
(30-10-2014, 12:10 PM)pkmp Kirjutas: Rihma purunemisel käib kõik käib märkamatult, ei mingit hoiatamist ega kolinat.
Ühel vanal Ford Transitil sai see läbi tehtud, klapikambri kaas maha ja on kohe näha. Starter jääb suht lihtsalt ringi vedama, osad klapid ju lahti aga käima enam mingi valemiga ei saa ja omal jalal enam kuhugi ei sõida.
Hästi ei mäleta aga vist sai kokku lapitud teise samasuguse purunenud rihmaga mootorilt pärinevate tervete tõukurite ja tõukurihoidjate abil. Kõiki kõveraks ja katki ei löönud, kahe peale sai ühe jälle kokku. Plokikaant vist maha ei võtnudki.
Tagantjärele tarkus aga enne rihma tihdamalt vahetada kui koonerdada.
On bensukaid, millel süvendid kolbides ja ei juhtu midagi kui rihm katkeb. Jalutad poodi, ostad rihma, keerad märgid paika ja lükkad rihma sealsamas teeservas peale. Opel Kadett oli selline, rihmani pääsemiseks oli ainult nr 10 võtit ja paari polti keerata vaja. Ajalugu selline, uutel võib rihma vahetus tähendada autol terve esiotsa lahti lammutamist...
Tänan, sinu kirjeldatud olukord on kõige lähdasem sellele, mis juhtus, ei ole kolinat ja starter veab suht lihtsalt ringi.
Pühapäeval saan mainale ligi, loodetavasti ilm kannatab ja saab viga täpsemalt lahata.
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16