02-11-2014, 19:30 PM
Väga palju auto saba äravajumisel mängib rolli konksu muna kõrgus. Ise konksu tehes võib sellega väga alt minna. Omal nahal proovitud.
Lada saba võib tõesti ära vajuda kui kui eirata tehase kaalu piiranguid. Lada kandevõime ju ainult 400 kg ja pakkiruumi paigaldatud esemete suurim suurim kaal tohib olla 50 kilo. Vaevalt, seda kunagi jälgiti. Samuti kärukonksule lubatud suurim koormus on 50 kg. Kui kärule valesti koorem paidagaldada siis pole mingi ime kui konksule langeb rohkem kui 100 kilo ja see juba venitab korralikult aukudes saba alla.
Lada saba võib tõesti ära vajuda kui kui eirata tehase kaalu piiranguid. Lada kandevõime ju ainult 400 kg ja pakkiruumi paigaldatud esemete suurim suurim kaal tohib olla 50 kilo. Vaevalt, seda kunagi jälgiti. Samuti kärukonksule lubatud suurim koormus on 50 kg. Kui kärule valesti koorem paidagaldada siis pole mingi ime kui konksule langeb rohkem kui 100 kilo ja see juba venitab korralikult aukudes saba alla.
Eesti Ladaklubi