06-11-2014, 10:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2014, 11:11 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(31-10-2014, 17:25 PM)mlsluik Kirjutas: Nüüd veel nipet-näpet jäänud teha. Veesärk oleks vaja kuidagi puhtaks pesta, on soovitusi?Nu ma ei tea muud mõistlikku ja garantiiga moodust, kui paakunud tahma-õli ja muda-löga täis katel juppideks võtta ja mootoripesu masinast läbi lasta... Sealt samast viimase mõne kuuga 3 merediislit läbi käinud

![[Pilt: IMG_20141026_193913.jpg]](https://lh6.googleusercontent.com/-3IF0FO71C7c/VFsi9dYdaJI/AAAAAAAAMDs/TJG_eYBfy1g/s640/IMG_20141026_193913.jpg)
Mõnikord on kasulik ikka "karule kõhtu" ka vaadata, sest mine tea, mis seal olla võib!!! Näiteks täiesti töötava (sõidust tulnud ja üldse mitte "koledat" häält teinud jahi pealt maha võetud!) Volvo-Penta seest tuli välja selline 1.silinder ja siis ka hüdrolöögi saanud keps:
![[Pilt: IMG_20141026_174817.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/-yF_k-p0B2DY/VFslIFxzc3I/AAAAAAAAMEA/O_YJ4XDTWuU/s640/IMG_20141026_174817.jpg)
![[Pilt: IMG_20141026_193328.jpg]](https://lh6.googleusercontent.com/-Vv0LjvKyaBk/VFskblV8elI/AAAAAAAAMD4/4S3ApLKkiro/s640/IMG_20141026_193328.jpg)
Edit: ää muretse, laibaveokid on ALATI teretulnud ja on neid ennegi Talverallit ka sõitnud. Korduvalt

Edit2: miskipärast on "viimasel ajal" tulnud korduvalt diislite sisse vaadata ja seda suvalistes kohtades
