29-02-2004, 02:11 AM
Kohe sügisel sai auto nii seest kui väljast puhtaks küüritud ja selgus väike tõsiasi- esmapilgul läbiva roosteta tundunud põhi ei olnudki nii korras. Istmete ja vaiba eemaldamisel ilmusid nähtavale augud kummagil pool põhja, välisseina ja firewalli (kuidas see eesti keels oligi?) nurgas. Ehk siis tavaline koht. Üks auk leidus ka juhipoolse istme all.
Kuna endal veel keevitust ei ole, lõikasin roostes kohad välja, tegin uued 1,5 mm plekitükid valmis ja lasin kinni keevitada. Seejärel keevitatud kohad seest ja väljast paksu õliga kokku, kiht tavalist õhukest porolooni (et õli midagi ära ei määriks ja natuke müra kah kinni peaks) salongi põrandale ja auto kokku tagasi. Esialgu käib küll, eks kunagi vaatab põhjalikumalt.
Sai ka natuke välise roosteraviga tegeldud. Ikka relakas- roostemuundur-krunt-kui vaja siis pahtel-krunt ja aerosool (öäk) peale.Jällegi ajutine lahendus, suvel värvin terve auto korralikult ära.
Jõulude paiku vahetasin ära siduritrossi mis otsustas lihtsalt pooleks minna (tegelt oli päris roostes) ja võtsin lahti tagapidurid, mis lihtsalt otsustasid ise peale minna ja mitte maha tulla. Trumlite mahavõtmine, kogu seal all oleva süsteemi puhastamine ja jälle kokkupanemine aitasid ning probleem kadus. Siiski on tagumised trumil nn viimase vindi peal ja tahaksid millagi vahetust)
Lihtsalt märgin veel ära et välimuselt on praegu üks igavesti kole auto- natuke pindmist roostet, pigi, kruntvärvi, aerolsoolvärvi,mõned puuduvad iluliistud (mis ma roostetõrje ajaks ära võtsin) ja mõned lihtsalt murdunud ja kadunud plastjubinad ja träni.
Kuid ta liigub siiski
Kuna endal veel keevitust ei ole, lõikasin roostes kohad välja, tegin uued 1,5 mm plekitükid valmis ja lasin kinni keevitada. Seejärel keevitatud kohad seest ja väljast paksu õliga kokku, kiht tavalist õhukest porolooni (et õli midagi ära ei määriks ja natuke müra kah kinni peaks) salongi põrandale ja auto kokku tagasi. Esialgu käib küll, eks kunagi vaatab põhjalikumalt.
Sai ka natuke välise roosteraviga tegeldud. Ikka relakas- roostemuundur-krunt-kui vaja siis pahtel-krunt ja aerosool (öäk) peale.Jällegi ajutine lahendus, suvel värvin terve auto korralikult ära.
Jõulude paiku vahetasin ära siduritrossi mis otsustas lihtsalt pooleks minna (tegelt oli päris roostes) ja võtsin lahti tagapidurid, mis lihtsalt otsustasid ise peale minna ja mitte maha tulla. Trumlite mahavõtmine, kogu seal all oleva süsteemi puhastamine ja jälle kokkupanemine aitasid ning probleem kadus. Siiski on tagumised trumil nn viimase vindi peal ja tahaksid millagi vahetust)
Lihtsalt märgin veel ära et välimuselt on praegu üks igavesti kole auto- natuke pindmist roostet, pigi, kruntvärvi, aerolsoolvärvi,mõned puuduvad iluliistud (mis ma roostetõrje ajaks ära võtsin) ja mõned lihtsalt murdunud ja kadunud plastjubinad ja träni.
Kuid ta liigub siiski

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon