10-11-2014, 15:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2014, 15:56 PM ja muutjaks oli Romka.)
Ma väga boileri läbiroostetamisse ei usu. Endal on see 2006 aastast, pole kordagi puhastanud ega midagi. Töötab siiani ilusti, veidi kahiseb, aga seda hakkas tegema kohe alguses, võibolla max mõned kuud oli alguses täitesti vaikne. Magneesiumpulka vms ka sees pole algusest peale (seisab uuena riiulis), seda soovitati mitte sisse panna, kuna vesi meil selline, et hakkab haisema, kui pulk sees (naised ei saa näiteks enam pead pesta).
Hullem asi on igasugused muud veeavariid. Mul on neid juhtunud kuskil kümne ringis või mõned peale. Põhiliselt lähevad katki segistisse minevad peenikesed võrguga voolikud ja teistes kohtades olevad sarnase ehtusega painduvad voolikud. Näiteks ei tasu üldse külge panna odava kraaniga kaasasolevaid voolikuid, need lähevad kindlasti katki. Tuleb osta poest kallimad, millel on näiteks punane/sinine triip peal.
Lisaks on katki läinud punase liblikpeaga kraanid, lihtsalt on mingi aja pärast keerme tagantpooleks murdunud.
Veeautomaadil roostetas läbi sellest välja tulev toru, õigemini selle keerme osa. Sinna sai uus paksemast rauast torujupp asemele keevitatud. Kummikott ja paak ise originaalid, 8 aastat vanad.
Ainuke asi boileriga, mis kohe alguses juhtus, on originaalis kaasas olevad mustad plastist vahepuksid, mis käivad esimese asjana boileri küljes olevate toruotste külge. Need läksid vähem kui aastaga mõlemad pikku pooleks. Tuleb kohe osta pronksist jupid sinna.
Peale veeavariid teeb natukeseks ajaks hellaks küll. Olen siis kodust ära minnes üldvee kinni pannud või veeautomaadi juhtme seinast tõmmanud. Aga see ununeb peagi ning suht tüütu on ka.
Mul ongi teemaalgatajaga sama mure - kuidas saaks teha süsteemi, mis avarii puhul veeautomaadi välja lülitab?
Jama küll, kui kaevutäis vett tuppa tuleks...
Hullem asi on igasugused muud veeavariid. Mul on neid juhtunud kuskil kümne ringis või mõned peale. Põhiliselt lähevad katki segistisse minevad peenikesed võrguga voolikud ja teistes kohtades olevad sarnase ehtusega painduvad voolikud. Näiteks ei tasu üldse külge panna odava kraaniga kaasasolevaid voolikuid, need lähevad kindlasti katki. Tuleb osta poest kallimad, millel on näiteks punane/sinine triip peal.
Lisaks on katki läinud punase liblikpeaga kraanid, lihtsalt on mingi aja pärast keerme tagantpooleks murdunud.
Veeautomaadil roostetas läbi sellest välja tulev toru, õigemini selle keerme osa. Sinna sai uus paksemast rauast torujupp asemele keevitatud. Kummikott ja paak ise originaalid, 8 aastat vanad.
Ainuke asi boileriga, mis kohe alguses juhtus, on originaalis kaasas olevad mustad plastist vahepuksid, mis käivad esimese asjana boileri küljes olevate toruotste külge. Need läksid vähem kui aastaga mõlemad pikku pooleks. Tuleb kohe osta pronksist jupid sinna.
Peale veeavariid teeb natukeseks ajaks hellaks küll. Olen siis kodust ära minnes üldvee kinni pannud või veeautomaadi juhtme seinast tõmmanud. Aga see ununeb peagi ning suht tüütu on ka.
Mul ongi teemaalgatajaga sama mure - kuidas saaks teha süsteemi, mis avarii puhul veeautomaadi välja lülitab?
Jama küll, kui kaevutäis vett tuppa tuleks...