13-11-2014, 03:47 AM
Keevitus lõpuks jälle korras. Emaplaadil olid mingid vidinad end põlema pannud. Hea, et maailmas leidub inimesi, kes nii imeväikeseid asju suudavad korrastada. Need katkised detailid sealt emaplaadilt olid nii pisikesed, et kui ma mikroskoobi all nad endale pihku asetasin, vajusid nad läbi mu käenaha, Nüüd ringlevad õnnelikult mu vereringes. Võibolla kukkusid nad ka läbi käe, kurat seda teab aga point on selles, et on inimesi kes neid katkiseid molekule üles suudavad leida ja tagatipuks terved emaplaadile tagasi joodavad. Ja ma nutan siis oma keevituse pärast ja otsin paaniliselt garaaži põrandale kaduma läinud sepahaamrit
Proovisin veidike torusid vedada. Riiulisse olid aegade jooksul kogutud kõikvõimalikke hüdro torustikke, enamus lindi omad aga ka russilt ja teistelt natuke. Juba 15 aastat tagasi oli kusagil südamesopis pisike soov traktorit omada. Nii siis saigi kogutud kõike mis vähegi traktoriga seotud oli, teadmata päriselt kas ka tegelikult vaja läheb. Ja nüüd läheb enamus sellest pasalaost käiku. Esialgu mõtsi, et lõikan ja keevitan torud kokku, et pärast vaatab ja väänab uutesti uutest torudest, kuid praegu vist jätangi nii. Lihtsalt ei viitsi hakata otsast peale. Ega seda pappigi pole eriti. Keevitan ühendused kokku ja lasen vasega üle. Jube nokitsemine on nende torude vedamine
Üks kang hakkab juhtima ainult rippsüsteemi silindrit. Teised kaks aga on jaotatud nii ette kui taha kolmikuga, ehk nii ees kui taga on otsad kahe silindri jaoks. Korraga kasutada ei saa, kuid eraldi on võimalik. Kabiini eest hakkavad torud väljuma eest seinast. Ei ole just kõige ilusam aga ega seda ruumi ka ei ole eriti seal ja teisest küljest on nii siga mugav
Kõikjal kuhu vähegi võimalik oli, paigaldasin stutsi torudele. Kõikjale pääseb võtmega lihtsalt ligi, ning juhul kui on vaja kabiin eemaldada traktorist või traktori esiots tagumendist, piisab kui esiseina küljest, väljast poolt, lahti päästa neli stutsi. Kõik ülejäänu jääb kabiini.
Proovisin veidike torusid vedada. Riiulisse olid aegade jooksul kogutud kõikvõimalikke hüdro torustikke, enamus lindi omad aga ka russilt ja teistelt natuke. Juba 15 aastat tagasi oli kusagil südamesopis pisike soov traktorit omada. Nii siis saigi kogutud kõike mis vähegi traktoriga seotud oli, teadmata päriselt kas ka tegelikult vaja läheb. Ja nüüd läheb enamus sellest pasalaost käiku. Esialgu mõtsi, et lõikan ja keevitan torud kokku, et pärast vaatab ja väänab uutesti uutest torudest, kuid praegu vist jätangi nii. Lihtsalt ei viitsi hakata otsast peale. Ega seda pappigi pole eriti. Keevitan ühendused kokku ja lasen vasega üle. Jube nokitsemine on nende torude vedamine
Üks kang hakkab juhtima ainult rippsüsteemi silindrit. Teised kaks aga on jaotatud nii ette kui taha kolmikuga, ehk nii ees kui taga on otsad kahe silindri jaoks. Korraga kasutada ei saa, kuid eraldi on võimalik. Kabiini eest hakkavad torud väljuma eest seinast. Ei ole just kõige ilusam aga ega seda ruumi ka ei ole eriti seal ja teisest küljest on nii siga mugav
Kõikjal kuhu vähegi võimalik oli, paigaldasin stutsi torudele. Kõikjale pääseb võtmega lihtsalt ligi, ning juhul kui on vaja kabiin eemaldada traktorist või traktori esiots tagumendist, piisab kui esiseina küljest, väljast poolt, lahti päästa neli stutsi. Kõik ülejäänu jääb kabiini.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!