16-11-2014, 09:42 AM
(15-11-2014, 17:05 PM)huvi5 Kirjutas: Esimese hooga vast kolvigruppi vahetama pole mõtet tormata, rõngad ja plokikaas ära teha?
Sellisel poolikul üritusel pole mõtet, eriti russi tagavaraosade hinna juures. Ainult uued rõngad ei anna midagi, pigem muutub asi hullemaks, kuna rõngad pole sisse töötanud ja tekkib topelt kulumine.
Üks väga lihtne eksperiment. Pista uued rõngad vanasse hülssi sisse ja näita alt taskulambiga valgust. Peale seda vaatepilti mis seal avaneb,lähed kohe kolbide ja hülsside järgi, vabatahtlikult.
Alati pole mõtet masinat näppida kui ta veits pikemalt käima läheb. Kui jõudu on ja õli ei võta siis las kerib. Alati ei saagi mõnda mootorit paugupilliks.
Mul omal kaks vana 52. Mõlemale uued mootorid peale tehtud. Kõik nurgad ja vahed ja surved nagu aabits ette näeb aga mootorid täiesti erinevad.
Esimene läheb käima paarist pöördest, ei suitse, õli ei võta ja jõud harju keskmine.
Teist käima ajada on paras ettevõtmine, samas kõik on ornungis nagu raamat ütleb. Aga kui käima läheb siis veab kui pöörane. Meeletu jõud, kust see tuleb jääb arusaamatuks. Ma pole eriti sekkunud ka. Nagu vanasõnagi ütleb, "Ära sega töötavat agregaati."
Aquila captas non muscas.