16-11-2014, 14:12 PM
(16-11-2014, 11:14 AM)2715 Kirjutas: Hoolimata üle 30Bar survetest ei lähe see mootor käima ilma mõnuaineteta alla -10 kraadi ja ei teagi millest see oleneb.
Oleneb see põlemiskambri ehitusest. Vanal 52 on kaheosaline põlemiskamber kus esmalt pritsitakse kütus pööriskambrisse mis asub plokikaanes ja sealt poolkuu kujulise ava kaudu jõuab litakas lõpuks kolvi peale. Kolb on pealt pea aegu sile on vaid väike õnarus. See pikk teekond ongi selle kehva süttimise põhjuseks.
80 aga omab otsepritsega mootorit kus põlemiskamber on kolvi sees ja pihusti pritsib otse kolvi peale kütuse. Need mootorid käivituvad hästi kuid töötavad teravamalt.
Hüdropumba ülekanded on 50 ja 80 erinevad. Hammaste arvu ei oska peast öelda aga 80 on vedaval hammasrattal 1 hammas rohkem järelikult veetaval siis 1 vähem.
Aquila captas non muscas.