18-11-2014, 09:14 AM
Küsimus T-40 kolvigrupi kohta.
Seletage mulle lahti mille poolest erinevad D-37 kolvid-hülsid D-144 kolbidest-hülssidest?
Samuti leidsin PM kaubamaja varuosade valikust huvitava detaili mille olemasolust ma ennem polnud teadlik ja veneaegne traktoriraamat ka sellist detaili ei maini. Samuti mootorid mida kunagi ammu näppinud olen, ei ole sellist asja sisaldanud.
Asi on PLOKIKAANE TIHEND.
Peab siis minema hülsi ja silindripea (plokikaane) vahele.
Vanasti oli ainult hülsi tihend, mis on ka praegu kaubavalikus esindatud.
Vaja teha põka mootoril väike remont aga enne kaubandusvõrku sajalisi tuulutama minnes ja internetti uurides tekkisid eelpoolmainitud küsimused. Tean et siin on mehi kes neid mootoreid on lapanud, ehk valgustate mind nendes küsimustes.
Seletage mulle lahti mille poolest erinevad D-37 kolvid-hülsid D-144 kolbidest-hülssidest?
Samuti leidsin PM kaubamaja varuosade valikust huvitava detaili mille olemasolust ma ennem polnud teadlik ja veneaegne traktoriraamat ka sellist detaili ei maini. Samuti mootorid mida kunagi ammu näppinud olen, ei ole sellist asja sisaldanud.
Asi on PLOKIKAANE TIHEND.
Peab siis minema hülsi ja silindripea (plokikaane) vahele.
Vanasti oli ainult hülsi tihend, mis on ka praegu kaubavalikus esindatud.
Vaja teha põka mootoril väike remont aga enne kaubandusvõrku sajalisi tuulutama minnes ja internetti uurides tekkisid eelpoolmainitud küsimused. Tean et siin on mehi kes neid mootoreid on lapanud, ehk valgustate mind nendes küsimustes.
Aquila captas non muscas.