29-02-2004, 23:54 PM
Offtopic natuke küll aga siiski.
Minu meelest on olukord kahe senise tehnikaajakirja puhul selline: Autoleht läheb iga numbriga paremaks ja tehnikamaailm halvemaks.
Autolehes vägaga huvitavad ise-ja ümberehtiuse jutud, taastamine, tuuning, ralliautode ehitamine, tehnonõuanded, loomulikult tsiklid, usa autod ja muidugi Margus Hans Kuuse disaini ja ajalooleheküljed ja palju muud.Tõsiselt huvitav on lugeda. Rohkelt uut ja huvitavat on tekkinud eriti Priit Veski tulekuga Autoleht (respect PlyVal)
Tehnikamaailm aga orienteerub vaikselt ümber kodumasinate ja raketimaailmaks. Mitte et mul midagi huvitavate ja inforohkete sõjaajaloo ja (kosmose)laeva artiklite vastu oleks aga viimasel ajal on auto ja motoosa kuidagi niruks jäänud. Tsiklitest pole enam mitu kuud midagi kuulda olnud ja ega selliste eriliste masinate peale ka just leheruumi ei raisata. Liiga suure osa moodustavad ajakirjast audio-video, mobiilide ja kodumasinate lehed. Vähemalt minu meelest. TM peaks enda jaoks selgeks tegema millest nad õieti kirjutada tahavad.
Autobild pole veel kätte juhtunud ja seega seda kommenteerida ei oska.
Ise näeksin samuti tsikli ja \"eriliste sõidukite ajakirjana\" justnimelt Autolehte. Tundub, et tegijad tahtmist ja jõudu täis ja suudavad palju uut ja huvitavat välja mõelda ja ka ära teha.
Igatahes edu kõigile kolmele ajakirjale, ajate ju ikkagi ühist asja.
P.S.
Oli nüüd natuke kriitiline küll, aga eks head lehte teevad ikka lugejad.
Minu meelest on olukord kahe senise tehnikaajakirja puhul selline: Autoleht läheb iga numbriga paremaks ja tehnikamaailm halvemaks.
Autolehes vägaga huvitavad ise-ja ümberehtiuse jutud, taastamine, tuuning, ralliautode ehitamine, tehnonõuanded, loomulikult tsiklid, usa autod ja muidugi Margus Hans Kuuse disaini ja ajalooleheküljed ja palju muud.Tõsiselt huvitav on lugeda. Rohkelt uut ja huvitavat on tekkinud eriti Priit Veski tulekuga Autoleht (respect PlyVal)
Tehnikamaailm aga orienteerub vaikselt ümber kodumasinate ja raketimaailmaks. Mitte et mul midagi huvitavate ja inforohkete sõjaajaloo ja (kosmose)laeva artiklite vastu oleks aga viimasel ajal on auto ja motoosa kuidagi niruks jäänud. Tsiklitest pole enam mitu kuud midagi kuulda olnud ja ega selliste eriliste masinate peale ka just leheruumi ei raisata. Liiga suure osa moodustavad ajakirjast audio-video, mobiilide ja kodumasinate lehed. Vähemalt minu meelest. TM peaks enda jaoks selgeks tegema millest nad õieti kirjutada tahavad.
Autobild pole veel kätte juhtunud ja seega seda kommenteerida ei oska.
Ise näeksin samuti tsikli ja \"eriliste sõidukite ajakirjana\" justnimelt Autolehte. Tundub, et tegijad tahtmist ja jõudu täis ja suudavad palju uut ja huvitavat välja mõelda ja ka ära teha.
Igatahes edu kõigile kolmele ajakirjale, ajate ju ikkagi ühist asja.
P.S.
Oli nüüd natuke kriitiline küll, aga eks head lehte teevad ikka lugejad.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon