27-11-2014, 10:41 AM
See et MTZ 80 tüüpi masinal jõuvõtuvõll vastu ei pea pole mitte tema alamõõdulisuse viga. Oma veojõuklassis on ta normaalne masin. Probleemid hakkavad aga sellest, et unustatakse ära paar tähtsat asja.
Punkt üks: JSV lülitusmehanism on surnult sündinud. Selline vedrukesega lindipingutiga süsteem ei saagi töötada pikalt kui ei järgita punkti kaks
Punkt kaks: tuleb vaadata agregaadi jõutarvet mida järgi haagitakse. Tavaliselt töötatakse jõutarbe kriitilise punkti lähedal või siis ülekoormusega. Lülitusmehanismi servovedru aga ei suuda tagada sajaprotsendilist trumli pidurdamist.
Kolhoosi ajal ei olnud küll nende 80 JS võllidega probleeme. Probleemid hakkasid ilmnema kui ilmusid turule lääne päritolu haakeseadmed. Ma isiklikult ei usu, et need lindid on nii viletsaks muutunud peale perestroikat.
Punkt üks: JSV lülitusmehanism on surnult sündinud. Selline vedrukesega lindipingutiga süsteem ei saagi töötada pikalt kui ei järgita punkti kaks
Punkt kaks: tuleb vaadata agregaadi jõutarvet mida järgi haagitakse. Tavaliselt töötatakse jõutarbe kriitilise punkti lähedal või siis ülekoormusega. Lülitusmehanismi servovedru aga ei suuda tagada sajaprotsendilist trumli pidurdamist.
Kolhoosi ajal ei olnud küll nende 80 JS võllidega probleeme. Probleemid hakkasid ilmnema kui ilmusid turule lääne päritolu haakeseadmed. Ma isiklikult ei usu, et need lindid on nii viletsaks muutunud peale perestroikat.
Aquila captas non muscas.