28-11-2014, 11:01 AM
Kui vabas asendis ei liiguta ühtegi käiku, siis vaevalt kõik käigufiksaatorid valesti on jooksnud umbe. (kõik vabakäigu peale).
Ise läheks kõige lihtsamat teed. Proovi tigukäiku. See on tõbras mis ei tohiks paigast liikuda selle lülitamine peaks olema umbes kastiga alati võimalik lülitada.
Teisalt astu siduri pedaalile peale ja vaata kas siduri pedaali võll(asetseb vasakul käimari küljes ja jookseb läbi kasti. Vaata kas piduripedaalide alt välja tulev ots (nii 6cm pikk komakujuline detail) kas see liigub. Ta peaks liikuma nii 2cm ringiratast.
Idee, et pane traktor käima (siduri võll soojendab käigukasti õli ära ei toimi eriti hästi, kuna tap 15 mis käimaris enamjaolt - selle soojendamiseks läheb tunde. Üless käigufiksaatorite ja kahvlite juurde ei jõua see soojus ka.
Seega ainuke variant on:
Vaata kas põhikangil on pikkvabakäik olemas. Võta küljepealt see pikk 4 poldiga kaas maha (vahet pole kummalt poolt) ja koputa õrnaltkäigufiksaatorite pihta (kahvli võlllide pihta) Kui võll teiselt poolt välja jookseb pead tagasi lükkama.
Kui kõik võllid lahti saad liiguvad ka käigud.
KUid see pisem mure. Kui tööle oled saanud saad arvestada kas 2 kordse õlivahetusega käigukastis või õlivahetuse+ käigukasti pesuga + käigukasti kaane tihendi vahetusega. Sest väljas seismine on sul vett täisa ajanud kasti. Hullemal juhul lööb käigukasti sul lõhki see emmulsioon. (näinud juhtumit kus käigukast oli silmini vett väis väljas seismisest.
Ise läheks kõige lihtsamat teed. Proovi tigukäiku. See on tõbras mis ei tohiks paigast liikuda selle lülitamine peaks olema umbes kastiga alati võimalik lülitada.
Teisalt astu siduri pedaalile peale ja vaata kas siduri pedaali võll(asetseb vasakul käimari küljes ja jookseb läbi kasti. Vaata kas piduripedaalide alt välja tulev ots (nii 6cm pikk komakujuline detail) kas see liigub. Ta peaks liikuma nii 2cm ringiratast.
Idee, et pane traktor käima (siduri võll soojendab käigukasti õli ära ei toimi eriti hästi, kuna tap 15 mis käimaris enamjaolt - selle soojendamiseks läheb tunde. Üless käigufiksaatorite ja kahvlite juurde ei jõua see soojus ka.
Seega ainuke variant on:
Vaata kas põhikangil on pikkvabakäik olemas. Võta küljepealt see pikk 4 poldiga kaas maha (vahet pole kummalt poolt) ja koputa õrnaltkäigufiksaatorite pihta (kahvli võlllide pihta) Kui võll teiselt poolt välja jookseb pead tagasi lükkama.
Kui kõik võllid lahti saad liiguvad ka käigud.
KUid see pisem mure. Kui tööle oled saanud saad arvestada kas 2 kordse õlivahetusega käigukastis või õlivahetuse+ käigukasti pesuga + käigukasti kaane tihendi vahetusega. Sest väljas seismine on sul vett täisa ajanud kasti. Hullemal juhul lööb käigukasti sul lõhki see emmulsioon. (näinud juhtumit kus käigukast oli silmini vett väis väljas seismisest.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.