28-11-2014, 18:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2014, 18:35 PM ja muutjaks oli aavu.)
(28-11-2014, 13:39 PM)motamees Kirjutas:
Õhujagajal/kraanil/klapil on viis ühendust. Ühest läheb sisse kompressorist tulev õhk. Kaks väljuvat suunduvad erinevate pidurikontuuride õhupaakidele - ilmselt toiteks. Kaks voolikut aga suunduvad ette. Kuhu võiks need suunduda? Kas kaitseklapi ülesanne võiks olla purunenud kontuuri eraldamine teistest?
Seda õhujagajat nimetati Ikarusel "binokliks" ja eraldas ta tõesti purunenud osa ülejäänust. Binoklis olid klapid ja vedrud. Esimene asi, mis ära külmus ja ajalehega soojendamist tahtis. Osad viskasid ta seest tühjaks, et ei külmuks. Kolmikud juba viidati, et õhu andmiseks seisva mootori puhul aga kusagil peab olema ka õhu võtmiseks, nt rehvi pumpamiseks.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.