28-11-2014, 22:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2014, 23:12 PM ja muutjaks oli overspeed.)
(28-11-2014, 13:39 PM)motamees Kirjutas: Tekkisid töö käigus mõned küsimused.
Iga strateegilise õhuvooliku (2xsurve jalaga lülitatavasse õhukraani ja sealt tagasi pidurimembraanidele) otsas on millegipärast kolmik. Kolmiku üks ots on kaetud kummikorgiga. Milleks on selline kolmik seal vajalik?
Nagu eelnevalt märgitud, käib selle keerme peale vastava otsikuga voolik, millel on pikendus sees mis kolmikus oleva automaatsulguri lahti lükkab (eelnevalt hermetiseerib ühenduse, viimane pingutus avab klapi). Ava on suht peenike, sellest toidet läbi ei aja. Manomeetrile piisav, saab kontrollida kas ja kui palju sinna punkti röhku jöuab (meil on keerulise hüdraulika süsteemiga seadme jaamas selliseid igas strateegilises kohas, just röhu kontrollimiseks kui miskit "kala" otsime solenoidide vahelt. Nii pole vaja palju manomeetreid panna vaid kasutame ühte teisaldatavat).
Jäin aga mötlema ... mis suunaga kolmikud on, kas kondents-vett sealt kontrollida ennem talve oleks vast möttekas ? Vöi on kolmikud juba peale öhukuivatit ?
Arrogance diminishes wisdom !