01-12-2014, 19:01 PM
(01-12-2014, 16:49 PM)PlyVal64 Kirjutas:(01-12-2014, 16:13 PM)karvik Kirjutas: Kui panna võistlema kodutingimustes ja suvalises kohas traat ja elektrood, siis on viimane igaljuhul etem. Ei karda tuult ei vaja gaasi ei ole vaja traadivahetusega pusserdada kui materjal muutub. Kaalub tänapäevane inverter pea mittemidagi kui võtta kodukasutusse mingi 140A MAX vooluga.Kohe hää lugeda inimese juttu, kes ka päriselt TEAB keevitamisest
...
Laeva keresi keevitatakse sammuti suht pisikeste aparaatidega ja pisikeste meeste poolt, sest ega sina kahe kesta vahele suured mehed ja suured aparaadid mahu.
Läks vist heietamiseks.Suures piires räägivad seda sama juttu kõik teisedki, kes asjast reaalsuses TEAVAD.
Mis laevasid puudutab, siis seal sõltub kõik ikkagi materjalist: merealumiiniumi ikkagi elektroodiga ei keevitata, mis puudutab plaadistusõmbluseid. Kuidas "vähemtähtsates" osades asi käib pole päris ühene. Aga raudlaevu keevitavad profid tõesti ka selliste väikeste seadmetega aga ma usun, et need pole päris "koduseks kasutamsieks", vähemalt hinnaklassiltNeed ajad on möödas, kus krusa sabas 1-teljelisel veeti keevitus kohale... seuhke piltidega illustreeritud artikkel laevaehitusest, kus keevitusaparaatide peal on ameerika-mandri jaoks "omapärased" nimed Pavel või Tazarian
Oh sõbrakesed, ei tea te laeva kere keevitamisest midagi veel. 5 aastat tagasi kui ma selle tööga veel leiba teenisin oli see "pisike aparaat" etteande-juht seade mida kaasas tariti mööda tanke roomates ja vooluallikas ise oli tükk maad kaugemal tekil. Polnud keevitajad ka pisikesed vaid täitsa tavalised mehed-naised olid.