01-03-2004, 14:11 PM
Kahtlen sügavalt 53 mootori Pobile panemises.
16\" rattad on teinud poollraami/lonzeroonide
vahe ja ka mootoriruumi sedavõrd
kitsaks, et V ei pruugi ära mahtuda. Ka 53-l
(mis on tunduvalt laiem) on kapotialune ikka
üsnagi seda V-d üsna kogu laiuses täis
(vrd 51 lahe mootoriruum).
Kasvõi Pobil endal ei ole R4 kõrval eriti
lahedalt ruumi, nt klappide vahetamist/reguleerimist,
õlipumba paigaldamist jms tuleb teha üsna
sügavas \"augus\".
Parimat,
Valdo
restaureerib 1949. aasta Pobedat
(teise põlvkonna varaseim, põrandakangiga
isend)
16\" rattad on teinud poollraami/lonzeroonide
vahe ja ka mootoriruumi sedavõrd
kitsaks, et V ei pruugi ära mahtuda. Ka 53-l
(mis on tunduvalt laiem) on kapotialune ikka
üsnagi seda V-d üsna kogu laiuses täis
(vrd 51 lahe mootoriruum).
Kasvõi Pobil endal ei ole R4 kõrval eriti
lahedalt ruumi, nt klappide vahetamist/reguleerimist,
õlipumba paigaldamist jms tuleb teha üsna
sügavas \"augus\".
Parimat,
Valdo
restaureerib 1949. aasta Pobedat
(teise põlvkonna varaseim, põrandakangiga
isend)
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18