20-12-2014, 20:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2014, 20:21 PM ja muutjaks oli USSR V4.)
Tere. Võtan ka sõna, kui kasutad 25 mm võlliga mootoreid, võid tööorganid sinna otsa otse panna küll. Tänavapuhastusmasinate harjad (kaussharjad) on kõik otse mootorite küljes, suuremad neist on umbes 500 mm läbimõõduga ja käivad vastu maad ühe servaga, ehk siis murravad võlli, lisaks veel vastu äärekivi nühkimine. Pooleks pole ükski läinud, enne läheb mootor hõredaks, ja ei jaksa enam vedada, sisse vaadates on võlliga kõik korras, ära kulub tööorgan. Mootorid pane järjestikku, aga jälgi seejuures seda, et mõlemale mootorile saab äravool otse paaki (taga keskel on selleks ärakeeratav punn), muidu võib võllitihendi välja lüüa. Veel infot, proovi kaitsta mootorivõlli näiteks juhusliku põllul leiduva pakinööri ümberkerimise eest, see hävitab tihendi kiirelt. Need mootorid, mis on esimeses postis jäävad minu arvates liiga lahjaks, kasutasime selliseid soolapuisturite kettal, kus pole jõudu vaja. Kui eelarve kannatab kasuta 25 mm võlliga 50 cc mootoreid, umbes sellised nagu esimese posti videos, kuigi seal tundusid olevat 300 -400 cc mootorid, ilmselt traktoril võhma (tootlikkust) jagus, kõige parem, kui saaksid kuskilt ühte mootorit pöörete proovimiseks laenata, sellega saaksin võibolla isegi aidata, kui tekitad oma traktorile hüdroväljavõttele voolikud 1/2 tolli väliskeermetega.