27-12-2014, 19:30 PM
Täna päeva lõpetuseks asusin siis uuesti selle masina kallale, hammasrihma rullikud toppisin addinoli määret täis ja panin rihma peale, samuti vahetasin mootoris õli ja filtri. Nüüd saab edasi ehituse juurde asuda ning kere raamiga paaritada.
Võibolla lisan veel ühe roolivõimu pumba igaks juhul, sest hüdraulika hakkab nii esimest kui ka kõhualust sahka juhtima. Õnneks käib väntvõlli otsa kolme soonega rihmaseib, kus üks soon on vaba, eks sealt peabki teisele pumbale veo võtma.
Võibolla lisan veel ühe roolivõimu pumba igaks juhul, sest hüdraulika hakkab nii esimest kui ka kõhualust sahka juhtima. Õnneks käib väntvõlli otsa kolme soonega rihmaseib, kus üks soon on vaba, eks sealt peabki teisele pumbale veo võtma.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB