30-12-2014, 22:47 PM
Tere.
Tüüpiline 1910.-30. aastate jalgrattapump. Enamik neid oli teraskorpusega, aga leidus (vähemal määral) ka messingkorpusega isendeid. Väga raske on tuvastada, millisest riigist ja ajastust ta täpselt pärit on. Karta on, et peale ülalnimetet ajavahemiku ja kasutusala ei õnnestu enam muud välja peilida. Külge, muidugi, hakkaks ta igale selle ajastu rattale ja tema mõistlik koht võiks olla kusagil muuseumis kas ratta küljes või pumpade stendil
Tüüpiline 1910.-30. aastate jalgrattapump. Enamik neid oli teraskorpusega, aga leidus (vähemal määral) ka messingkorpusega isendeid. Väga raske on tuvastada, millisest riigist ja ajastust ta täpselt pärit on. Karta on, et peale ülalnimetet ajavahemiku ja kasutusala ei õnnestu enam muud välja peilida. Külge, muidugi, hakkaks ta igale selle ajastu rattale ja tema mõistlik koht võiks olla kusagil muuseumis kas ratta küljes või pumpade stendil
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel