31-12-2014, 16:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-12-2014, 16:04 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(31-12-2014, 12:05 PM)MeelisV Kirjutas: ...Enamusel autodel on neljakandiline (ruut või ristkülik) punane helkur kas tules või eraldi.
aga keeruline on mõista miks autole ei pea olema see helkur seal tagatuledes või stanges kolmnurkne ja haagisel peab.
või et miks ei või see helkur olla ka haagisel nt. min 50cm2...100cm2 ja nt. ümar või nelikant nagu on tagatuled vms.
...
Haagisehelkur on kokku lepitud kolmnurksena. Miks, ma ei tea. Ehk seepärast, nagu stoppmärk on kuuekandiline ja peateehoiatuse liiklusmärgi kolmnurk tipul seisev... Et kuju eristaks.
Samamoodi võiks arutleda, miks peab suunatuli olema merevaigukollane ja miks stopptuli just punane peab olema

Või miks peab kõva katusega haaketelk/liikuvköök just tilgakujuline olema. Olukorras, kus enamus pakendeid ja anumaid on nurgelised

Usutavasti võid need helkurid panemata jätta ja "kodustatud" ülevaatuspunkt neid ka ei nõua. Peast miilits maanteel aga kindlasti. Tõsi, säärasel jookseb juhe ilmselt kokku ka tulede või katusekuju peale. Rääkimata ebaharilikust küljeprofiilist.
Oled teinud rehnungit, palju valmis asja eluskaaluks kujuneda võiks?
Uks tee ikka profiiliga sama raadiusega.