03-01-2015, 00:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2015, 22:33 PM ja muutjaks oli oldtimer.)
.. ära neid nüüd kokku hakka ostma, hakka parem tegema..
Usu mind need sinu tehtud on kordades asjalikumad!
Lätlased on juba aastaid neid vaikselt nokitsenud, ilusad nad pole aga turustus oli neil 2aastat tagasi juba üsna heal tasemel. erinevaid toetusi on nad nad osanud palju ja hästi küsida.
Pidurid on neil tegelikult kolmel põhjusel.
1.Tänapäeva keskklassi autode lubatud piduriteta haagsite täismass on u 450kg+700kg enamusel, väga vähestel 750kg. Piduritega see-eest kuni 1300kg isegi.
2.Paljudes riikides, (Norras kindlasti) on piduriteta haagistele kiirusepiirang 80km/h ka kiirteel. piduritega haagistega saad kulgeda vastavalt lubatule.
3. Nendega kulgetakse palju mägedes(kus neid hellitavalt tampoonideks kutsutakse) ja seal on pidurid tänuväärt.
(edit: võtsin pildid teemast ära, liiga ot)
Usu mind need sinu tehtud on kordades asjalikumad!
Lätlased on juba aastaid neid vaikselt nokitsenud, ilusad nad pole aga turustus oli neil 2aastat tagasi juba üsna heal tasemel. erinevaid toetusi on nad nad osanud palju ja hästi küsida.
Pidurid on neil tegelikult kolmel põhjusel.
1.Tänapäeva keskklassi autode lubatud piduriteta haagsite täismass on u 450kg+700kg enamusel, väga vähestel 750kg. Piduritega see-eest kuni 1300kg isegi.
2.Paljudes riikides, (Norras kindlasti) on piduriteta haagistele kiirusepiirang 80km/h ka kiirteel. piduritega haagistega saad kulgeda vastavalt lubatule.
3. Nendega kulgetakse palju mägedes(kus neid hellitavalt tampoonideks kutsutakse) ja seal on pidurid tänuväärt.
(edit: võtsin pildid teemast ära, liiga ot)