05-01-2015, 00:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2015, 00:48 AM ja muutjaks oli unimüts.)
Pole küll võrridega suurt kokkupuudet kuid.
1)Sidur on väntvõlli otsas. Tähendab sidurist edasi toimib kõik normaalselt.
2) Probleem siduris-väntvõllis-silindris-küünlas ja kolvis.
Endal tekkisid uitmõttega küsimused. Kes mõõtis kolvi üle? Kuidas olid kolvirõnga lukupilud? ( see kummihaamri teema vihjab minuarvates just ülemise otsa probleemile)
Isiklikult võtaks mootori osandamise ette.
Silinder maha,kolvirõngad maha ja siis ilma rõngasteta kolvile silinder peale. Siis peaksid sa küljepealt hammakast olema võimeline liigutama väntvõlli.
Igavusest võid ka lahtivõtmise korral proovida kolbi (ilma rõngasteta) liigutada täies ulatuses silindri tööpinda pidi edasi tagasi. Vaata kas kiilub kinni.
Kui kolb ja silinder ok, siis paigalda väntvõlli otsa kolb ja pane silinder tagasi peale proovides siis väntvõlli liigutada. Kui kinni kiilub - väntvõllis viga.
Mootori pooltes viga? See ju kõige lihtsam deagnoosida. Väntvõll on laagrite otsas mootoripooltes. Kui asi ringi käib (ilma silindrita) siis mootoripooled ei poo väntvõlli kinni.
NB
Ärge nüüd seda võrri mootorit ka tuumaprojektiks tehke. Panna ta kõikide pukkide vahele järgmisena räägite veel indikaatorkelladest ja mikro täpsus mootoripooltest.
Tegu ikkagi vene mootoriga, mis ehitatud nagu kalasnikov (suurte lõtkudega töötab ka vee all).
1)Sidur on väntvõlli otsas. Tähendab sidurist edasi toimib kõik normaalselt.
2) Probleem siduris-väntvõllis-silindris-küünlas ja kolvis.
Endal tekkisid uitmõttega küsimused. Kes mõõtis kolvi üle? Kuidas olid kolvirõnga lukupilud? ( see kummihaamri teema vihjab minuarvates just ülemise otsa probleemile)
Isiklikult võtaks mootori osandamise ette.
Silinder maha,kolvirõngad maha ja siis ilma rõngasteta kolvile silinder peale. Siis peaksid sa küljepealt hammakast olema võimeline liigutama väntvõlli.
Igavusest võid ka lahtivõtmise korral proovida kolbi (ilma rõngasteta) liigutada täies ulatuses silindri tööpinda pidi edasi tagasi. Vaata kas kiilub kinni.
Kui kolb ja silinder ok, siis paigalda väntvõlli otsa kolb ja pane silinder tagasi peale proovides siis väntvõlli liigutada. Kui kinni kiilub - väntvõllis viga.
Mootori pooltes viga? See ju kõige lihtsam deagnoosida. Väntvõll on laagrite otsas mootoripooltes. Kui asi ringi käib (ilma silindrita) siis mootoripooled ei poo väntvõlli kinni.
NB
Ärge nüüd seda võrri mootorit ka tuumaprojektiks tehke. Panna ta kõikide pukkide vahele järgmisena räägite veel indikaatorkelladest ja mikro täpsus mootoripooltest.
Tegu ikkagi vene mootoriga, mis ehitatud nagu kalasnikov (suurte lõtkudega töötab ka vee all).
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.