05-01-2015, 01:51 AM
(05-01-2015, 01:05 AM)unimüts Kirjutas:(05-01-2015, 00:42 AM)Qunts Kirjutas: Just nii tehakse mootoreid, et pannakse juppe igasugu masinate vahele ja mõõtetakse juppe sajandikes/tuhandikes ja rääkimatta indikaator kelladest.
Mida täpsem on töö seda rohkem jõudu, väikseim kütuse kulu ja pikke eluiga
'
Teema VENE võrri mootor, mitte Bentley auto mootor (mida toodetakse 100% käsitsi parematest materjalidest ja ilma igasuguste lõtkudeta)
Vene võrri mootori puhul oli ette nähtud, et juppe vahetati mootori tööea juures ämbriga. Et kõik see kompott tööle hakkaks oli vaja viletsamat täpsusklassi.
Minu point täppisriistade osas oli see, et noorele võrrimehele selgeks tehes milleks üht või teist täppistööriista vaja - on mõtetu ajaraiskamine. Neid samu vahendeid mittekasutades, ja otse praktikasse minnes konkreetse detailiga, suudab mõtlev inimene loogikaga juba vea üles leida.
Viimasel ajal kohtan neid suuri spetsialiste enamjaolt olekus, kus 2l bock ja peegliees leitud tarkusega on liiale mindud.
Siinkohal julgen väita HR. Unimütsile, et ka kõige lihtsamaid vene mootoreid saab jooksma panna kui kasutatada Nihikut/suplerit/jne. või siis kruvikut.
Nimelt olen ise välja võlunud VAZ mootorist hirmutavad 140 hj. ZAZ mootorist algse 40 asemel 70 jne. ja kindlasti on mehi kes on välja võlunud GAZ mootoritest ka mingid sinule tundmatud hj. Ja kindlasti ei ole keegi neid mootoreid kokku klopsinud kummi haamriga või kuvaldaga ning seejuures kasutanud hermeetikuid

Täpsus ongi siinkohal võtme sõnaks võttad tehase manuaali vaatad mis kui palju siis guugeldad ja mõõdad uuesti ja haamrid unustage mootori puhul ära !!!