05-01-2015, 08:29 AM
(05-01-2015, 07:55 AM)fiolio Kirjutas:(05-01-2015, 01:53 AM)OliverJuurik Kirjutas: Tunne, et inimesed võtavad seda siin suure naljana ja mind peetakse algajaks, kes haamri ja lolli mõistusega mootorit kokku klohmib. Vanust ainult 17 ja mootoritega tegelenud lapsest saadik.Isegi 2 D6 mootori karterit võivad hakata pooma, kui on erinevatelt mootoritelt võetud.
Quints, Silinder liigub sinna maale ilusti, kui tuleb vastu karter. Kui karteri poldid veidikene lahti keerata, siis supsab ilusti sisse. Ehk on asi selles, et silinder ei sobi antud karteripooltele?
Suprudko, see võib ka tõesti olla, sest mootori pooled võivad olla erinevad, d6 ja d8 oma.
TALUPOEG TALUJA, väntvõlli mootorisse asetades ei kasutanud kordagi jõulisi haamri lööke, õrnalt sai ainult kummihaamriga koksitud. Vaevalt, et sedasi sain võlli kõveraks lüüa. Võlli küll ei kontrollinud, aga kui ühes pooles karteris seda ringi ajasin, siis liikus ilusti ja ilma probleemita, täiesti sirgelt nagu peaks.
Unimüts, kolb sobib koos rõngastega ilusti silindrisse, surve on hea ja kolb liigub ilusti silindris. Proovisin sedasi, et võtsin rõngad ära ja panin silindri peale tagasi, käib sama raskelt ikka ringi. Hetkel kaldun arvama, et karteripooled poovad väntvõlli kinni, aga ei ole väga kindel selles.
Kui panid mootoripoolte vahele tihendi asemele silikooni, siis on probleem seal.
Teades Oliveri siis tema küll silikooni sinna vahele ei topi , vaid teeb korraliku tihendi sinna..

Omaette nokitseja.