05-01-2015, 12:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2015, 12:21 PM ja muutjaks oli saarrand.)
Tänan heade tähelepanekute eest. Võibolla on siis lihtsam, et keeran hammasvöö lihtsalt teistpidi.
Aga pühade ajal sai veel pisut nokitsetud ja nüüd lõpptulemus selline.
Vahepeal olen jõudnud meeletus koguses kultuurikihti eemaldada, remonti vajab hüdrosilinder, jagaja, akukasti poldid olid sisse murdunud ja puurisin välja, tagumine ämbliku võll või õigemini selle puksid vajavad vahetust, jne.
Tööd jätkub. Suurim mure sellega, kas keegi on taga difri lukku remontinud. Nimelt see ei toimi algusest peale, eelmine omanik ütles, et hambad maas. Kuidas selle vahetamine käib? On keegi seda teinud?
Lisaks, kust käib välja käigukasti õli, kas tagant aisade juurest? Mingi õli lasin välja ka esisilla väljavõtte juurest kõhu alt, kust seda sinna tagasi pannakse? Tagumiste külgülekannete välja ja sisselaskmise kohad huvitaks ka, kui keegi teaks juhatada. Käigukasti kallatakse sisse sellestsamast tuulutus punnist käigukasti kõrval?
Aga pühade ajal sai veel pisut nokitsetud ja nüüd lõpptulemus selline.
Vahepeal olen jõudnud meeletus koguses kultuurikihti eemaldada, remonti vajab hüdrosilinder, jagaja, akukasti poldid olid sisse murdunud ja puurisin välja, tagumine ämbliku võll või õigemini selle puksid vajavad vahetust, jne.
Tööd jätkub. Suurim mure sellega, kas keegi on taga difri lukku remontinud. Nimelt see ei toimi algusest peale, eelmine omanik ütles, et hambad maas. Kuidas selle vahetamine käib? On keegi seda teinud?
Lisaks, kust käib välja käigukasti õli, kas tagant aisade juurest? Mingi õli lasin välja ka esisilla väljavõtte juurest kõhu alt, kust seda sinna tagasi pannakse? Tagumiste külgülekannete välja ja sisselaskmise kohad huvitaks ka, kui keegi teaks juhatada. Käigukasti kallatakse sisse sellestsamast tuulutus punnist käigukasti kõrval?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170