07-01-2015, 02:09 AM
Ohh, varsti siis ju varumootoreid tarvis, tean ühte vanti kel neid hetkel müügis
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50773
Kui juba sissepritse siis ehk tuleb ka väike puhur vahele, omast kogemusest julgen väita et 0.3-0.6 bar kannatab stock 3.5 liitrine vabalt. Ühe bar'iga sain sõita mitu päeva ning niisama ajaviiteks läbi holseti täis laksuga (1.6bar näitas) lendas keps koos mõeldava osaga väntvõllist masinast päris kaugele ja lõhkus ka minu sigakalli elektroonilise õlipumba.... Peale seda kasutan selliseks pullitegemiseks roolivõimu pumpa...
Üldiselt suht kiirelt jõudis kohale et ega siit 3.5 liitrisest suurt miskit välja ei pigista, meeletu ressursi eest muidugi pannakse see küll käima kuid suvaline 80€ eest saadaolev 2.5l bummeri läbihooratud katel käib ikka paremini edasi... Siin tekkis endal igatahes väike mõttepaus.
Sissepritsega saab muidugi selle õnnetu mootori mõnusalt ühtlaselt käima, mõned näited laiast maailmast on olemas isegi...
Turbokas läbi weberi ajas mootori meeletult äkiliseks, teisega sai vabalt asfaltit freesida ning kolmandaga kruusal sõõrikuid joonistades lendab kardaan orbiidile või tõmbab siduri laiali...
Enda puutumata jäänud mootorid viskasin müüki ning gaasikule järgmiseks on valmis tehtud "pommikindel" mersu r5 diisel, uus sisu on juba sees ning hetkel veel hoian seda varuks, ehk leiab miskit vähe nobedamat ning soodsat millega katsetusi jätkata. Mõttes on BMW M51 millest odavamat 100kw õlipõletit ei leia vist...
Aga kas keegi sellele vana 2.4l D mehaanilist pumpa on peale aretanud?


http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50773
Kui juba sissepritse siis ehk tuleb ka väike puhur vahele, omast kogemusest julgen väita et 0.3-0.6 bar kannatab stock 3.5 liitrine vabalt. Ühe bar'iga sain sõita mitu päeva ning niisama ajaviiteks läbi holseti täis laksuga (1.6bar näitas) lendas keps koos mõeldava osaga väntvõllist masinast päris kaugele ja lõhkus ka minu sigakalli elektroonilise õlipumba.... Peale seda kasutan selliseks pullitegemiseks roolivõimu pumpa...

Sissepritsega saab muidugi selle õnnetu mootori mõnusalt ühtlaselt käima, mõned näited laiast maailmast on olemas isegi...
Turbokas läbi weberi ajas mootori meeletult äkiliseks, teisega sai vabalt asfaltit freesida ning kolmandaga kruusal sõõrikuid joonistades lendab kardaan orbiidile või tõmbab siduri laiali...
Enda puutumata jäänud mootorid viskasin müüki ning gaasikule järgmiseks on valmis tehtud "pommikindel" mersu r5 diisel, uus sisu on juba sees ning hetkel veel hoian seda varuks, ehk leiab miskit vähe nobedamat ning soodsat millega katsetusi jätkata. Mõttes on BMW M51 millest odavamat 100kw õlipõletit ei leia vist...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB