07-01-2015, 18:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2015, 18:46 PM ja muutjaks oli TeeTL.)
(07-01-2015, 17:19 PM)karpaadid Kirjutas:
Rool sai Nardi. Kuna originaal salong on seest igav, püüan seda vaikselt kenamaks ajada.
Veel ees ootavad suuremad tööd - postritööd istmetel, väljalase vaja leiutada, auto madalamaks lasta. Esiosa jaoks on vedrusid selle jaoks saada, tagaosaga ilmselt lihtsaim lasta teha uued lehtvedrud.
Hee, selline rool kaunistaks ka vähem igava salongiga sõidukit.
Tagaotsa madalduseks on ka see variant, kui vedru õõtsapoolsed toetuspunktid tuua vahepuksi(de)ga õõtsast allapoole.
Ratta külgkaldele ei mõju see kehvemini kui nirum vedru, kallet peab mõlemal juhul sättima, kui üldse vajadus tekib selle mõne cm madalduse tõttu. Sirgema vedru ainuke eelis oleks selles, et mingid puksid ei tolkne madalast põhjast veel madalamal.