08-01-2015, 23:06 PM
(08-01-2015, 12:06 PM)ahtos Kirjutas: Ühel tuttaval oli Vaz 05el mootoriruum tihedalt pealt 10cm porolooniga kaetud,õhupuhasti ja muud kõrgemad osad olid paraja sügavuseni sisse uuristatud ja kapott sulgus tihedalt.vaiksem oli ikka vägagi,aga tal oli põhjuseks kassid,kes käisid sooja kapoti peal mune lakkumas,peale porolooni paigaldust enam jälgi polnud.
Mul küla kassidega ka "soojad" suhted. Vahet pole, kas masin sõidust tulnud ja soe, või nädala seisnud. Kahe masina kapotid ja katused nende lemmikud. Fenomenist aru ei saa...
Mõte liigub hetkel STP Hoodi suunas, kuna vähemalt peos hoides tundub see materjal rohkem soe kui üks pihku sattunud kasutatud originaal müramatt samasuguse kapoti alt. Ja tunduvalt soodsam tuleks ka(boonusena saaks kinni ka need augud, mida orignaalkate ei kata).
Üsna väikse pinnaga kapoti alla materjali palju ei kulu ja saab suht lihtsa vaevaga viisaka tulemuse. Pigimatti asja peab mõtlema, kindlasti halba ei tee. Ülejäänud autole kuluks nagunii ka soojusisolatsiooni mõttes sarnane ülekleepimine ära. Ainult hetkel seab finants piirid.
Müraga probleeme pole(isegi imestan).

Sajandivahetuse saksa juurtega TDI vähese soojatootlusega eriti rõõmsalt kõvema külmaga tuba ei küta. Seda vaatamatta tehase lisasoojendile.