11-01-2015, 15:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2015, 16:40 PM ja muutjaks oli unimüts.)
Kuna piltide maksimum 20 sai täis jätkan teise postitusega.
Olin harjunud igasuguste üllatustega. Kuid kõige naljakamad olid külgülekanded. Näide kuidas kapitali tehti. Kui peenkeere/jämekeere tikkpolti pole, siis paneme tavalise poldi asemele.
See, et mõni tikkpolt oli treiali tehtud ja maru pehme, see tüüpiline.
![[Pilt: IMG_1888.JPG]](https://lh5.googleusercontent.com/--6XbL4QWzvo/VLJTVp18baI/AAAAAAAABYk/yVjHD0ggP2w/s640/IMG_1888.JPG)
Samasugune jura vaatas mulle vastu käigukasti vasaku külje alumise kaane osas, kus pidanuks olema 4 tikkpolti oli aga 4 tavalist polti.
Lisaks tahtsin ka aisade tikkpolte välja vahetada aisade plaatide seest. Kui hüdropaak maas siis hea vanu tikke välja lüüa.
Siis avastasin ka, et aisade plaatidele oli kapitalis puks sisse treitud.
![[Pilt: IMG_1887.JPG]](https://lh3.googleusercontent.com/-iSJEalMC9dg/VLJTVIioYvI/AAAAAAAABYg/LEvB_lWCi0U/s640/IMG_1887.JPG)
Pean tunnistama, et väga bueno. Kuna siiani olen vähestel näinud, et see keskmine auk oleks tihe. Enamikul ta laperguseks kulunud ja oma 5mm lõtkuga.
Plokkdifri juurde tagasi minnes ongi kala. Doonorilt saadud plokkdiffer istus seal hea 5000tt sees. Hambad iseenesest ei näe hullud.
![[Pilt: IMG_1899.JPG]](https://lh4.googleusercontent.com/-lZIaaMLGmKs/VLJTlv9HX6I/AAAAAAAABZ8/o9Rv_LsboFw/s912/IMG_1899.JPG)
Võrdlus uue hammasvööga
hamm1
hamm2
hamm3
Mul hetkel olemas vaid üks hammasvöö +uhiuus plokkdifri komplekt. Samas hetkel olen kahe vahel, kas hakata seda hammasvööd üldse vahetama või mitte. Kui vahetama hakan, siis loomulikult soetan ka teise. Hamasvöö erinevus (neetide kohapealt) ei tohi lasta segada 59hambane hammasvöö on mõlemal kasutatav. Küsimus lihtsalt kuidas nende neetidega, mis hammasvööd kinni hoiavad käituda. Kunagi sai ühele plokkdifrile vanad needid tagasi sisse pandud (ühelt poolt pea maha käiatud ja siis hammasvöö uus ning kokku tagasi) sellisel juhul keevitasime lihtsalt julmalt ühelt poolt needile uue pea.
Samas murelapseks on ka plokkdifri teine pool:
![[Pilt: IMG_1895.JPG]](https://lh6.googleusercontent.com/-U4hiEJjs9HM/VLJTfabOCaI/AAAAAAAABZY/OerULvXxJr4/s640/IMG_1895.JPG)
Nimelt tundub nagu oleks keegi sees käinud ja dikserivaid plekke tagunud. Need igatahes nüüd augulised. (võimalik, et on tahetud ka polte pingutada. Seda aga laagrisukka mahavõtmata.
Nüüd peabki vaatama kust uusi fiksaatorplekke saada. Teisalt tuleb vist fiksaatofdiftid ka 180kraadi keerata, Enamikul juhtudel need otstest kulunud. Idee, et treida uus ei andnud mulle eelmine kord tulemust. Treitud uued diftid on küll mõõdus, kuid pehmed. Ja astmega karastatud diftide tegemine ajab eelarve lõhki.
Hetkel olen ka kahe vahel millist difri ploki sisu 4 hammakat võlli kasutada. Arvatavasti sealgi kulumisjälgi. Küsimus tekib seetõttu, et tagant vaadates vasaku poole pooltelje võll läheb ka vahetusse seoses plokkdifri ehituse muutusega ja erineva kulumisastmega juppide kasutamine on "õhukesel jääl kõndimine".
Vahetusse lähevad ka mõlemad plokkdifrit hoidvad laagrisukad. Üks seetõttu, et plokkdifri ehituse tõttu vaja plokkdifri kahvlivõlli ka kaanega sukka, teine kahtluse tõttu, et laager oma pessa tihedalt jääks. (varasem pikilõtk) Õnneks sai jäetud eelmise masina lammutusest need jupid ootele.
![[Pilt: IMG_1878.JPG]](https://lh4.googleusercontent.com/-v9z9yIXQbk4/VLJTHl3vicI/AAAAAAAABXU/BJ9Et4B_voI/s912/IMG_1878.JPG)
Käigukasti kaas tahab ka nelja auku juurde saada seoses plokkdifri võlli ja pedaalikinnitusklambri paigaldusega
töötlemata kaas
vladimiri tehase käigukasti kaas
Kuradi insenäärid on kaantele igasuguseid ebameeldivaid vidinaid ka peale paigaldanud, mistõttu peab veidi pead vaevama, kuidas seda auku täpselt sisse saaks . (üheltpoolt kahvlikõrgendused, teiseltpoolt surve nupuke, mis jalus.) Arvatavasi tuleb lauapeale viia ja stangliga mõõtude järgi kast joonistada ning närima hakata. Hetkel pole ka ideed kuidas seda cm 40mm auku sisse teha. Eks seda tuleb veel nuputada.
Hetkel maadlen ma ise loogikada. Kuradi hädasti vajaks harkovi tehase kataloogi. Oman küll mitmeid vladimiri tehase katalooge, kuid seal pole erinevusi nii täpselt kirjeldatud.
![[Pilt: 71536074d9e8e64c.jpg]](https://lh5.googleusercontent.com/-4Vdoo-hXnaM/VK2rRmRNyTI/AAAAAAAABUs/2FWgvKwgJIk/s640/71536074d9e8e64c.jpg)
Elektri juurde minnes, siis see on eriti haige.
Käigukasti pealt leidsin ühe karbi pidurivõlli tagant. Sealt käib nimelt selle masina kärutulede pistikule ja kahele poritiivale hargnemine. See karp loomulikult väikeste kruvidega kinni ja kõik alumiiniumist ja roostes.
![[Pilt: 21eyrdt.jpg]](https://lh6.googleusercontent.com/-ajHWr5x3IJ0/VK2mVpCOfPI/AAAAAAAABUE/SHamBqJUw-4/s912/21eyrdt.jpg)
Elektriskeem iseenesest ei erine paljus vladimiri tehase omast.
Kuna aga Mina ja elekter hoiame üksteisest eemale siis tuleb mõni elektrik leida, kes seda suppi lürpima hakkab.
elektriskeem
Kui tekib küsimus, milleks seda kõike. Siis pean tunnistama, et kõige selle aluseks oli suur suur probleem. Kõiksugu tööriided olid puhtad ja õlilõhna ka polnud küljes. Lohutuseks võinuks ju vana õliga kokku määrida, kuid sel juhul kuidas seda õli küünte alla saaks. -- kokkuvõttes igav oli ja väheste remonditeemade olemasolu automoto foorumis tahtis parandamist.
Hetkeks raport lõppenud.
Olin harjunud igasuguste üllatustega. Kuid kõige naljakamad olid külgülekanded. Näide kuidas kapitali tehti. Kui peenkeere/jämekeere tikkpolti pole, siis paneme tavalise poldi asemele.
See, et mõni tikkpolt oli treiali tehtud ja maru pehme, see tüüpiline.
Samasugune jura vaatas mulle vastu käigukasti vasaku külje alumise kaane osas, kus pidanuks olema 4 tikkpolti oli aga 4 tavalist polti.
Lisaks tahtsin ka aisade tikkpolte välja vahetada aisade plaatide seest. Kui hüdropaak maas siis hea vanu tikke välja lüüa.
Siis avastasin ka, et aisade plaatidele oli kapitalis puks sisse treitud.
Pean tunnistama, et väga bueno. Kuna siiani olen vähestel näinud, et see keskmine auk oleks tihe. Enamikul ta laperguseks kulunud ja oma 5mm lõtkuga.
Plokkdifri juurde tagasi minnes ongi kala. Doonorilt saadud plokkdiffer istus seal hea 5000tt sees. Hambad iseenesest ei näe hullud.
Võrdlus uue hammasvööga
Mul hetkel olemas vaid üks hammasvöö +uhiuus plokkdifri komplekt. Samas hetkel olen kahe vahel, kas hakata seda hammasvööd üldse vahetama või mitte. Kui vahetama hakan, siis loomulikult soetan ka teise. Hamasvöö erinevus (neetide kohapealt) ei tohi lasta segada 59hambane hammasvöö on mõlemal kasutatav. Küsimus lihtsalt kuidas nende neetidega, mis hammasvööd kinni hoiavad käituda. Kunagi sai ühele plokkdifrile vanad needid tagasi sisse pandud (ühelt poolt pea maha käiatud ja siis hammasvöö uus ning kokku tagasi) sellisel juhul keevitasime lihtsalt julmalt ühelt poolt needile uue pea.
Samas murelapseks on ka plokkdifri teine pool:
Nimelt tundub nagu oleks keegi sees käinud ja dikserivaid plekke tagunud. Need igatahes nüüd augulised. (võimalik, et on tahetud ka polte pingutada. Seda aga laagrisukka mahavõtmata.
Nüüd peabki vaatama kust uusi fiksaatorplekke saada. Teisalt tuleb vist fiksaatofdiftid ka 180kraadi keerata, Enamikul juhtudel need otstest kulunud. Idee, et treida uus ei andnud mulle eelmine kord tulemust. Treitud uued diftid on küll mõõdus, kuid pehmed. Ja astmega karastatud diftide tegemine ajab eelarve lõhki.
Hetkel olen ka kahe vahel millist difri ploki sisu 4 hammakat võlli kasutada. Arvatavasti sealgi kulumisjälgi. Küsimus tekib seetõttu, et tagant vaadates vasaku poole pooltelje võll läheb ka vahetusse seoses plokkdifri ehituse muutusega ja erineva kulumisastmega juppide kasutamine on "õhukesel jääl kõndimine".
Vahetusse lähevad ka mõlemad plokkdifrit hoidvad laagrisukad. Üks seetõttu, et plokkdifri ehituse tõttu vaja plokkdifri kahvlivõlli ka kaanega sukka, teine kahtluse tõttu, et laager oma pessa tihedalt jääks. (varasem pikilõtk) Õnneks sai jäetud eelmise masina lammutusest need jupid ootele.
Käigukasti kaas tahab ka nelja auku juurde saada seoses plokkdifri võlli ja pedaalikinnitusklambri paigaldusega
Kuradi insenäärid on kaantele igasuguseid ebameeldivaid vidinaid ka peale paigaldanud, mistõttu peab veidi pead vaevama, kuidas seda auku täpselt sisse saaks . (üheltpoolt kahvlikõrgendused, teiseltpoolt surve nupuke, mis jalus.) Arvatavasi tuleb lauapeale viia ja stangliga mõõtude järgi kast joonistada ning närima hakata. Hetkel pole ka ideed kuidas seda cm 40mm auku sisse teha. Eks seda tuleb veel nuputada.
Hetkel maadlen ma ise loogikada. Kuradi hädasti vajaks harkovi tehase kataloogi. Oman küll mitmeid vladimiri tehase katalooge, kuid seal pole erinevusi nii täpselt kirjeldatud.
![[Pilt: 71536074d9e8e64c.jpg]](https://lh5.googleusercontent.com/-4Vdoo-hXnaM/VK2rRmRNyTI/AAAAAAAABUs/2FWgvKwgJIk/s640/71536074d9e8e64c.jpg)
Elektri juurde minnes, siis see on eriti haige.
Käigukasti pealt leidsin ühe karbi pidurivõlli tagant. Sealt käib nimelt selle masina kärutulede pistikule ja kahele poritiivale hargnemine. See karp loomulikult väikeste kruvidega kinni ja kõik alumiiniumist ja roostes.
![[Pilt: 21eyrdt.jpg]](https://lh6.googleusercontent.com/-ajHWr5x3IJ0/VK2mVpCOfPI/AAAAAAAABUE/SHamBqJUw-4/s912/21eyrdt.jpg)
Elektriskeem iseenesest ei erine paljus vladimiri tehase omast.
Kuna aga Mina ja elekter hoiame üksteisest eemale siis tuleb mõni elektrik leida, kes seda suppi lürpima hakkab.
![[Pilt: ris71.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/-gpvHz5nCXfE/VK2qO-u2FtI/AAAAAAAABUg/x4k3zycj7bE/s1152/ris71.jpg)
Kui tekib küsimus, milleks seda kõike. Siis pean tunnistama, et kõige selle aluseks oli suur suur probleem. Kõiksugu tööriided olid puhtad ja õlilõhna ka polnud küljes. Lohutuseks võinuks ju vana õliga kokku määrida, kuid sel juhul kuidas seda õli küünte alla saaks. -- kokkuvõttes igav oli ja väheste remonditeemade olemasolu automoto foorumis tahtis parandamist.
Hetkeks raport lõppenud.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.