12-01-2015, 22:06 PM
(12-01-2015, 21:31 PM)saarrand Kirjutas: Ole hea, täpsusta, mis seal pidrite juures parendama peaks? Millest see tihend käise ja lõppülekande vahele teha, paraniidist? Kui sa endal kokku paned, siis ole hea tee pilte, siis saan täpsemalt aimduse, kuidas toimida.
Piduri süsteemi juures sa ei saa midagi parandada. Ainuke soovitus seal on, et hangi omale originaal pidurilindid. Kohtasin siin koperatiivtoodangut ja seal oli igate pidi neete jalus, mistõttu tuli asi ümber teha. Võimalus oleks ka pidurimeistris lasta riidekate korralikult uus peale neetida. Hoidu kummikattega pidurilintidest.
Minu tihendite põhimõte oli see:
Pidurisüsteem toimib siis, kui kõikjalt on kuiv, ning ei jookse õli pidurilindi peale, Originaalis on enamjaolt jooksunud läbi kas käigukastipoolne simmer või hakanud läbi andma lõppülekande poolne simmer või paraniittihend. Probleem tihenditega seisneb selles, et igasuguste kaante, korpuste, kinnituseks kasutakse tihendit, kuid tihendi laius on tavaliselt 2cm. Kui nüüd tihendist ka M10polt läbi jookseb, siis on tihendi servast mõlemas suunas mingi 5-10mm vaid pinda. Minu väide oli, et seda ei suuda ükski tihend tagada kuivana aastaid.
Seetõttu vihjangi, et poldiaukudest keermete kõrvalt hakkavad asjad lekkima. Selle ärahoidmiseks soovitasingi tihendid suurema läbimõõduga teha ja haarata kaasa käise osa.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.