13-01-2015, 11:01 AM
Ah sa vanapagan! Mõõtsin paberil ja ongi Vanapaganal õigus. Kaldus amordi käik tõesti lühem aga mitte olematu ka nüüd.
Ei teagi miks ma seda zubrjonoki lahendust nii tuliselt kaitsen. Kas need vene insenerid nii purulollid ja joodikud ikka olid. Pigem mingi partei surve tähtaegade suhtes sundis lõpuni väljatöötamata lahendused käiku laskma.
Haagise põhja vahel ruumi teatavasti vähe. Püsti asendis amordi pikkuse ning kasuliku käigu suhe kitsendavad seda liikumis ruumi veelgi. Aga zubrjonokil saad põhja vastu silda põhimõtteliselt vajutada. Amort jääb siis jah sinna horisontaali lähedale. Kui efektiivne ta päris põhjas on on küsitav kuid vähe normaalsemas asendis võiks tänapäeva amordist juba asja olla. Kapotid, tagaluugid, maja uksed kõik ju sarnase süsteemiga.
Aga eks igal lahendil omad head ja vead.
Ei teagi miks ma seda zubrjonoki lahendust nii tuliselt kaitsen. Kas need vene insenerid nii purulollid ja joodikud ikka olid. Pigem mingi partei surve tähtaegade suhtes sundis lõpuni väljatöötamata lahendused käiku laskma.
Haagise põhja vahel ruumi teatavasti vähe. Püsti asendis amordi pikkuse ning kasuliku käigu suhe kitsendavad seda liikumis ruumi veelgi. Aga zubrjonokil saad põhja vastu silda põhimõtteliselt vajutada. Amort jääb siis jah sinna horisontaali lähedale. Kui efektiivne ta päris põhjas on on küsitav kuid vähe normaalsemas asendis võiks tänapäeva amordist juba asja olla. Kapotid, tagaluugid, maja uksed kõik ju sarnase süsteemiga.
Aga eks igal lahendil omad head ja vead.