13-01-2015, 23:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2015, 23:04 PM ja muutjaks oli tamar99.)
Tutika masteriga kogemused ca 2000km. Kurdaks ainult seda et võrreldes transitiga ta ei taha väga pöörata.
Ducato-jumper-boxer... Olen tööalaselt kokkupuutunud ja midagi head ei oska välja tuua kui välja arvata, et kere roostekindlus väga hea.
Jumper-Boxer-Transit mootor 2,2 on kõigil sama. Ja pole kõige parem mootor, tüüpveaks et kolb lendab laiali kuskil 200tuh kandis.
Endal Transitid. Kõige parem ikkagi 2001jne 2,4ne diisel, tavaliste pihustitega, kõige vastupidavam.
Uuem on 2007a ja teine omanik olen. Täispikk täiskõrge, lisaks külmik katusel. 2,4 ja 85kw. Võrreldes 2001a-ga on sõita tunduvalt mugavam, vaiksem ja mõnusam, focuse rool hea pisike ja käigukang armatuuril. Sama kw-ga 2001a isend tavalise pihustiga 2,4ne väga uimane võrreldes uuema, commonreiliga.
Õige läbisõit on 430tuh. 200tuh pealt lasi vana omanik käigukasti remontida, ei ole see kuuene kast kõige vastupidavam. 350tuh pealt sai kahemassiline hooratas otsa, hakkas kolisema. Praegu tundub, et teisekäigu sünkro hakkab väsima, külmalt kohe teine sisse ei lähe, lased 5min kohapeal käia toimib perfectselt.
Auto on uuest peale vedanud koormaid nii 2-3tonni. Taga on lisa lehtvedrud paigaldatud. Sõitnud rohkem pikemaid otsi.
Hooldusintervall 30tuh, vahetatud õli 10-15tuh tagant, nii kuidas aega on olnud. Vahepeal tehtud nn sisepesu mõttes ka vahetusi 5-7tuh tagant.
Küttekulu tuleks arvestada 10 sajale. Korraliku koorma ja käruga rohkem.
EDIT: Kardaaniüle ei kurda (sülitan 3x üle õla), 500tuh kandis läbisõiduga treileril vahetasin ühe risti ning teistel pole puutunud. Isa 2001a 600tuh sõitnud isendil pole samuti kardaani näpitud.
Muidu liikvel kakstuhat seitse aasta isend, kakstuhat neli aasta oma, ja kaks korda kakstuhat üks aasta bussid. Kõik on tagaveolised ja 2,4mootoriga.
Ducato-jumper-boxer... Olen tööalaselt kokkupuutunud ja midagi head ei oska välja tuua kui välja arvata, et kere roostekindlus väga hea.
Jumper-Boxer-Transit mootor 2,2 on kõigil sama. Ja pole kõige parem mootor, tüüpveaks et kolb lendab laiali kuskil 200tuh kandis.
Endal Transitid. Kõige parem ikkagi 2001jne 2,4ne diisel, tavaliste pihustitega, kõige vastupidavam.
Uuem on 2007a ja teine omanik olen. Täispikk täiskõrge, lisaks külmik katusel. 2,4 ja 85kw. Võrreldes 2001a-ga on sõita tunduvalt mugavam, vaiksem ja mõnusam, focuse rool hea pisike ja käigukang armatuuril. Sama kw-ga 2001a isend tavalise pihustiga 2,4ne väga uimane võrreldes uuema, commonreiliga.
Õige läbisõit on 430tuh. 200tuh pealt lasi vana omanik käigukasti remontida, ei ole see kuuene kast kõige vastupidavam. 350tuh pealt sai kahemassiline hooratas otsa, hakkas kolisema. Praegu tundub, et teisekäigu sünkro hakkab väsima, külmalt kohe teine sisse ei lähe, lased 5min kohapeal käia toimib perfectselt.
Auto on uuest peale vedanud koormaid nii 2-3tonni. Taga on lisa lehtvedrud paigaldatud. Sõitnud rohkem pikemaid otsi.
Hooldusintervall 30tuh, vahetatud õli 10-15tuh tagant, nii kuidas aega on olnud. Vahepeal tehtud nn sisepesu mõttes ka vahetusi 5-7tuh tagant.
Küttekulu tuleks arvestada 10 sajale. Korraliku koorma ja käruga rohkem.
EDIT: Kardaaniüle ei kurda (sülitan 3x üle õla), 500tuh kandis läbisõiduga treileril vahetasin ühe risti ning teistel pole puutunud. Isa 2001a 600tuh sõitnud isendil pole samuti kardaani näpitud.
Muidu liikvel kakstuhat seitse aasta isend, kakstuhat neli aasta oma, ja kaks korda kakstuhat üks aasta bussid. Kõik on tagaveolised ja 2,4mootoriga.