13-01-2015, 23:21 PM
(13-01-2015, 23:00 PM)tamar99 Kirjutas: .....
Endal Transitid. Kõige parem ikkagi 2001jne 2,4ne diisel, tavaliste pihustitega, kõige vastupidavam.
Uuem on 2007a ja teine omanik olen. Täispikk täiskõrge, lisaks külmik katusel. 2,4 ja 85kw. Võrreldes 2001a-ga on sõita tunduvalt mugavam, vaiksem ja mõnusam, focuse rool hea pisike ja käigukang armatuuril. Sama kw-ga 2001a isend tavalise pihustiga 2,4ne väga uimane võrreldes uuema, commonreiliga.
Õige läbisõit on 430tuh. 200tuh pealt lasi vana omanik käigukasti remontida, ei ole see kuuene kast kõige vastupidavam. 350tuh pealt sai kahemassiline hooratas otsa, hakkas kolisema. Praegu tundub, et teisekäigu sünkro hakkab väsima, külmalt kohe teine sisse ei lähe, lased 5min kohapeal käia toimib perfectselt.
Auto on uuest peale vedanud koormaid nii 2-3tonni. Taga on lisa lehtvedrud paigaldatud.
.....
see 2,4 on visa jah pole midagi paha öelda
eelsüüte küünla vahetuseks tuli küll kaas maha võtta sest murdus rsk. sisse aga muidu pole viga
ah jah ühekorra läksid klaveri poldid/mutrid lahti ja hakkas hullult kolisema keset tänavat.
said need kinni tagasi ja käib jälle edasi
aga noh ikka hakkab vanaks saama
tahaks kah moodsmat ja kliimat ja el. akent ja
noh natuke erksam võiks olla küll jah.
mul on veel üks vedruleht taga ja seegi on sirge ehk tagurpidi aga näe vetrumise maad veel on küll
3500sest reg.massist on vist ~3100 igapäevases kasutuses
tavaliselt tuleb lisa koormaks ehk kuni 100kg
aga on ette tulnud et ka kuubine tünn jahutusvedelikku on külje uksest veel sisse mahtunud
kahemassiline hooratas on kah juba unustatud ning läbisõit on teadmata
see mis kellal on vaid selleks, et teaks millal jälle garaazi ust kriipida.