14-01-2015, 12:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2015, 12:26 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Minu tähelepanekud käisid uute kuubikute kohta. Kasutatud masinal loeb vaid ja ainult konkreetse isendi seisukord.
Kasutatud MB võib osta vaid Tallinnas või Rakveres resideeruv isik, kuna temal on mingigi hooldusalternatiiv olemas. Või teeb kõik vajaliku ise, otsides juhendmaterjale terahaaval netist kokku.
Ega Transit päris ilmaasjata ole õige mitmel maal kaubiku sünonüümiks
Muretuid CRmootoreid olemas ei ole . On õnnetumaid või vähemõnnetuid. Paraku on parjatud konnakolmiku mootorid üsna murevabadeks osutunud ja seni igiliikuri mainet nautinud DMB kontserni tooted üsna ikaldunutena esinenud.
Hästi kinnitatud riiulisüsteemiga liikuvtöökoda on tegelikult üsna viisakalt bussi keret koormav asi, kuna kogu raskus jaguneb ühtlaselt. Ning reeglina ei loksu, veere ega põrka mööda kuuti ringi.
Mis uksehingi puudutab: kõigil autodel murduvad hinged varem või hiljem küljest, kui uksed pidevalt piirajasse lastakse kukkuda. Mida suurem uks ja väiksem hing, seda varem see juhtub
Kasutatud MB võib osta vaid Tallinnas või Rakveres resideeruv isik, kuna temal on mingigi hooldusalternatiiv olemas. Või teeb kõik vajaliku ise, otsides juhendmaterjale terahaaval netist kokku.
Ega Transit päris ilmaasjata ole õige mitmel maal kaubiku sünonüümiks
Muretuid CRmootoreid olemas ei ole . On õnnetumaid või vähemõnnetuid. Paraku on parjatud konnakolmiku mootorid üsna murevabadeks osutunud ja seni igiliikuri mainet nautinud DMB kontserni tooted üsna ikaldunutena esinenud.
Hästi kinnitatud riiulisüsteemiga liikuvtöökoda on tegelikult üsna viisakalt bussi keret koormav asi, kuna kogu raskus jaguneb ühtlaselt. Ning reeglina ei loksu, veere ega põrka mööda kuuti ringi.
Mis uksehingi puudutab: kõigil autodel murduvad hinged varem või hiljem küljest, kui uksed pidevalt piirajasse lastakse kukkuda. Mida suurem uks ja väiksem hing, seda varem see juhtub