15-01-2015, 10:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2015, 10:49 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(14-01-2015, 23:13 PM)MeelisV Kirjutas: deem nüüd läks käest äraEesti häda ongi see, et ostetakse seda kõige-kõige sitemat. Eks müüjad oskavad täpsemalt öelda, mitu normaalset kuuti nad müüvad ja mitu seda valget peldikut. Võtad lahti näiteks Masterid ja seal on kõik ülejäänud 73-92kW ja ainus normaalne, sinine ja 107 kW on Saksamaalt toodud. Ega muidu ei saagi aru, et reaalset võimu on tarvis, kui ei koorma kogu autorongi maksimumi lähedale ja ei püüa sellisega mingist vähegi mäest üles sõita. On sellistel alla-100 kilo ja vatistel rongidel kogukaal koos haagisega 6500-7000 kilo vahel, siis Pada- ja Tatra orust üles sõidad kui vaasja 80'tel kolhiidaga Tartus Narva mäest üles. 1.käik sees, 3 km/h... utreeritult.
see krd. suurem mootor hakkas oma olemuselt meeldima
peab vaid uurima kuidas kestab
Ma tegin ühe korra vist isegi täpselt selle Boxeriga, mis ei ole ka see kõige lahjem isend, 1000 km haltuura-ringi Norra mägedesse (ja jäin Tähesõidust ilma...) täiskoormaga ja niipea, kui esimene mägi juba Rootsis vastas oli, siis ähkis ja puhkis, alla oli veel hirmsam tulla. Aga sain kõik ehitusmaterjalid maha, siis tagasitee Oslo-Stock käis kiirusel 130-140 ja kütust ei võtnud "midagi". Aga Paldiskis paaditehases oli 3-liitrine 116 kW Ducato ja selle kõrval siis vanem-lahjem 2,2'ne isend ja nende vahe on ikka meeletu! Midagi pole teha, ka kaubikumaailmas kehtib see absoluutne tõde, mitte vaid tiku-takus USA-raua ja kiirendusautode kohta: There is no replacement for displacement.
Momendiga tõmbad paigast ja liigud rõhtsal maal seda käimakotiga kordistades, hobujõududega sõidad aga rõõmsal näol mäkke (ja kiirendad liikuvast šikaanist mööda)!