03-03-2004, 15:05 PM
See läheb veidi offtopicuks, aga:
Jah, ma võin oma auto mõnele noorele vanatehnikahuvilisel kinkida. Esiteks pean ma leidma kellegi, kes selle kingi vastu võtab, sest kortermaja ette osades autot parkimisplatsile ei pane.
90 protsendilise tõenäosusega on asjade edasine kulg selline: võetakse kaks juppi küljest, nühitakse roostet üks-kaks õhtut ja siis unustatakse kogu asi. Ning muidu ehk hea projekt seisab edasi, heal juhul katuse all, üldjuhul aga lageda taeva all, edasi lagunedes.
Ma usun, et entusiasm on tore asi, aga kahjuks ei suudeta ette hinnata seda töö hulka, mis ühe projekti tegemine nõuab. Lõpuni tehtud asju on minimaalselt. Jah, ka mul on suur hulk lõpetamata projekte. Sama reha.
Lisaks on iga asja puhul piir, kuhuni on mõistlik midagi teha/parandada. Kui autol on sisuliselt suur põrandaluuk, oma viimaseid hingetõmbeid tegev mootor ja trööbatud sisu, siis parimagi idee korral tähendab selle korrastamine mingilegi tasemel suuri väljaminekuid. Ajad, kus 1000 rubla või krooniga võis imesid teha, on kahjuks möödas. Millegi korralik tegemine tähendab vähemalt viiekohalist väljaminekut. Näidiseks mu oma Golf, mille kulumaterjalide hind on ilma tööraha arvestamata lähenemas juba teisele auto ostuhinnale. Ja ma pole veel jõdunud salongi korrastamise ega värvkatteni. 10K veel lisaks kulumaterjalide alla panna pole sugugi raske. Ja Golfi tükke saab veel rahulikult poest osta.
Jah, korraliku, roosteta Gaz-21 laiali sõitmine on sigadus. Aga kui sama auto ilu piirdub vaid värske värvkattega ja kõik muu on rooste, siis ma ei näe probleemi selles, kui keegi sellise masinaga romurallit sõidab.
Asp
esindab iseenda seisukohta
Jah, ma võin oma auto mõnele noorele vanatehnikahuvilisel kinkida. Esiteks pean ma leidma kellegi, kes selle kingi vastu võtab, sest kortermaja ette osades autot parkimisplatsile ei pane.
90 protsendilise tõenäosusega on asjade edasine kulg selline: võetakse kaks juppi küljest, nühitakse roostet üks-kaks õhtut ja siis unustatakse kogu asi. Ning muidu ehk hea projekt seisab edasi, heal juhul katuse all, üldjuhul aga lageda taeva all, edasi lagunedes.
Ma usun, et entusiasm on tore asi, aga kahjuks ei suudeta ette hinnata seda töö hulka, mis ühe projekti tegemine nõuab. Lõpuni tehtud asju on minimaalselt. Jah, ka mul on suur hulk lõpetamata projekte. Sama reha.
Lisaks on iga asja puhul piir, kuhuni on mõistlik midagi teha/parandada. Kui autol on sisuliselt suur põrandaluuk, oma viimaseid hingetõmbeid tegev mootor ja trööbatud sisu, siis parimagi idee korral tähendab selle korrastamine mingilegi tasemel suuri väljaminekuid. Ajad, kus 1000 rubla või krooniga võis imesid teha, on kahjuks möödas. Millegi korralik tegemine tähendab vähemalt viiekohalist väljaminekut. Näidiseks mu oma Golf, mille kulumaterjalide hind on ilma tööraha arvestamata lähenemas juba teisele auto ostuhinnale. Ja ma pole veel jõdunud salongi korrastamise ega värvkatteni. 10K veel lisaks kulumaterjalide alla panna pole sugugi raske. Ja Golfi tükke saab veel rahulikult poest osta.
Jah, korraliku, roosteta Gaz-21 laiali sõitmine on sigadus. Aga kui sama auto ilu piirdub vaid värske värvkattega ja kõik muu on rooste, siis ma ei näe probleemi selles, kui keegi sellise masinaga romurallit sõidab.
Asp
esindab iseenda seisukohta