19-01-2015, 10:05 AM
Nädalavahetusel sai mõned tunnid jälle töökojas oldud. Panin kolme mutriga esialgu tagumise parempoolse ratta tagas ja võtsin vasakpoolse ka ära, otsustasin, et puhastan ka vasakpoolse kultuurikihi ära ja siis hakkan asju eraldama. Juba ratta äravõtmine osutus parajaks peavaluks, aga lõpuks ta ikka kätte sai. Edasi poritiib maha, 1 polt sisse murdunud, ülejäänud meelitasin kuidagi lahti. Ühe poldi siis puurisin välja. Sai jälle paar ämbrit kultuurikihti eemaldatud ning külgülekande poldid mis käigukastile/tagasillale kinnituvad on üli korraliku paksu roostekihi all. Esmapilgul tundub, et lahtivõtmisel murduvad, aga eks proovin meelitada nad kuidagi lahti. Hüdrosilindri kinnitus kronstein oli ka täiesti lahti, tundub, et tuleb keermeliimiga pärast kokku panna. Piduritrumli kojal taga olev 4 poldiga kaanel oli samuti 1 polt sisse ära murdunud. õnneks ka siin trell ja puur aitasid hädast välja.
Kas kellegi on ka aimu, milline peaks olema poritiibade kinnitus puks? Kas neid on saada või kui ei, siis millega asendate? Ühel pool oli 2 latakat MAZ porilapaka juppi ja teisel pool mingid säilmed originaalist, millega ei ole midagi enam teha. Kuna need olid täiesti läbi, siis oli ka küttepaak vastu käigukasti ja korralikult teda seal kulutanud õhemaks paarist kohast.
Järgmisel töökoja päeval teen ka enne käte määrimist pilte, seekord mustade kätega ei hakanud aparaati määrima.
Kas kellegi on ka aimu, milline peaks olema poritiibade kinnitus puks? Kas neid on saada või kui ei, siis millega asendate? Ühel pool oli 2 latakat MAZ porilapaka juppi ja teisel pool mingid säilmed originaalist, millega ei ole midagi enam teha. Kuna need olid täiesti läbi, siis oli ka küttepaak vastu käigukasti ja korralikult teda seal kulutanud õhemaks paarist kohast.
Järgmisel töökoja päeval teen ka enne käte määrimist pilte, seekord mustade kätega ei hakanud aparaati määrima.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170