19-01-2015, 21:26 PM
täpselt minu arvamuse kinnitus
2,8...3,0....3,x mootorid on OK
igasugused 2,0...2,4 on mitte nii OK
vaadates uut transitit siis see on päris kandiline ehk seal on ka üleval palju ruumi
küsimus: kuidas on raske koormaga esivedu ? ma omas mõttes tagavedu rohkem hindaks .
maanteel pole vist vahet aga linnas, talvel.
natuke kogemust veel kah
proovisime korra täna 92 kw ranault masterit - tühja kuudiga
noh iseenesest liikus küll - kuidas koormaga ei tea
käigukast ja vahetus tundus kuidagi "kandiline" ehk see kas tahaks harjumist või jääb häirima ei tea
istumisasend oli nii ja naa - ehk linnas saaks hakkama küll aga tekis kahtlus kas ka maanteel
oleks nagu tahtnud natuke kaugemale lükata ehk seljatuge alla poole aga sein oli juba ees
pöörderaadius puhtalt tunde järgi polnud nii suur kui esmalt kartsin
esiveduse bussi tõttu oli kongi põhi madal
tegelikult on Renault üldse madal - nagu taksikoer
põhi madal kabiin ja istumine kõrge seega kabiini peal kongi poolt vaadates panipaika praktiliselt ei olnud.
salongis panipaikade võrdlus läks transiti kasuks AGA allaklapitav seljatugi keskmisel istmel ja istmealused panipaigad olid plussiks jälle
2,8...3,0....3,x mootorid on OK
igasugused 2,0...2,4 on mitte nii OK
vaadates uut transitit siis see on päris kandiline ehk seal on ka üleval palju ruumi
küsimus: kuidas on raske koormaga esivedu ? ma omas mõttes tagavedu rohkem hindaks .
maanteel pole vist vahet aga linnas, talvel.
natuke kogemust veel kah
proovisime korra täna 92 kw ranault masterit - tühja kuudiga
noh iseenesest liikus küll - kuidas koormaga ei tea
käigukast ja vahetus tundus kuidagi "kandiline" ehk see kas tahaks harjumist või jääb häirima ei tea
istumisasend oli nii ja naa - ehk linnas saaks hakkama küll aga tekis kahtlus kas ka maanteel
oleks nagu tahtnud natuke kaugemale lükata ehk seljatuge alla poole aga sein oli juba ees
pöörderaadius puhtalt tunde järgi polnud nii suur kui esmalt kartsin
esiveduse bussi tõttu oli kongi põhi madal
tegelikult on Renault üldse madal - nagu taksikoer
põhi madal kabiin ja istumine kõrge seega kabiini peal kongi poolt vaadates panipaika praktiliselt ei olnud.
salongis panipaikade võrdlus läks transiti kasuks AGA allaklapitav seljatugi keskmisel istmel ja istmealused panipaigad olid plussiks jälle