20-01-2015, 00:36 AM
See puugaasi teema on päris põnev.
Kunagi sai üks taskutega sapakas gaasipealt käima aetud, aga kuna katel oli sisuliselt taevast võetud mõõtudega, siis sõitma ajamine jäi ära. Käis küll lõpuks ilusti, kuid vahepeal kadunud huviga koos kadus ka katel vanaraua krattide abil.
Seeaeg gukkel just palju ei aidanud, aga uuesti katsetamise isu on vahel ikka tekib ning täna on ka infot lihtsam hankida.
Ämbri täie klotsidega sai päris tükkaega põristada. Koormuseta kahjuks. Pöörded tühikäigul pidid tavapärasest kõrgemal olema, sest muidu kadus piisav tõmme ka gaasitootmine vähenes, ning mootor sures ära. Käivitus oli lihtne kui gaas üleval oli. Kui katel alles jahe, siis oli hea segu otsimine pisut probleemiks, aga see eriti ei seganud. Kõige lihtsam oli lisavendiga(seda nagunii on vaja) lasta mõni minut ja kui väljub gaas tikust ilusti süttis, käivitus ka mootor. Külmalt tahtis veelgi kõrgemaid pöördeid saada. Need kõrgemad pöörded olid seal kuni 2000p/min. ja soojalt tühikäik vast kusagil 1500p/min.
Üks mootori heaolu saavutaja on selle seadme juures filtrid. Ühe keerisfiltriga ei olnud puhastus piisav ja pigi oli kõikvõimalike jahedamate osade küljes uhkelt. Kaasarvatud käitel. Kätepealt maha pesta seda jama ei õnnestunud. Pooldeist kuud hiljem kulus ise maha.
Kunagi sai üks taskutega sapakas gaasipealt käima aetud, aga kuna katel oli sisuliselt taevast võetud mõõtudega, siis sõitma ajamine jäi ära. Käis küll lõpuks ilusti, kuid vahepeal kadunud huviga koos kadus ka katel vanaraua krattide abil.
Seeaeg gukkel just palju ei aidanud, aga uuesti katsetamise isu on vahel ikka tekib ning täna on ka infot lihtsam hankida.
Ämbri täie klotsidega sai päris tükkaega põristada. Koormuseta kahjuks. Pöörded tühikäigul pidid tavapärasest kõrgemal olema, sest muidu kadus piisav tõmme ka gaasitootmine vähenes, ning mootor sures ära. Käivitus oli lihtne kui gaas üleval oli. Kui katel alles jahe, siis oli hea segu otsimine pisut probleemiks, aga see eriti ei seganud. Kõige lihtsam oli lisavendiga(seda nagunii on vaja) lasta mõni minut ja kui väljub gaas tikust ilusti süttis, käivitus ka mootor. Külmalt tahtis veelgi kõrgemaid pöördeid saada. Need kõrgemad pöörded olid seal kuni 2000p/min. ja soojalt tühikäik vast kusagil 1500p/min.
Üks mootori heaolu saavutaja on selle seadme juures filtrid. Ühe keerisfiltriga ei olnud puhastus piisav ja pigi oli kõikvõimalike jahedamate osade küljes uhkelt. Kaasarvatud käitel. Kätepealt maha pesta seda jama ei õnnestunud. Pooldeist kuud hiljem kulus ise maha.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.