VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65
#4

optimist - split (vl enne '53ja jupike '53 kah) on päris haruldane ja hinnas. Mobile.de-s pole nt hetkel ühtki pakkumisel. Ma pole sellise pilguga vaadanud - ei kujuta ette, kas ja kui tihti liigub. Julgen arvata, et komplektne masin maksab seisukorrast olenemata 5-kohalise eurosumma ehk siis päris palju. Sellist oleks mõistlik tehasekorda taastada ning see maksab veel teise ja äkki kolmandagi "palju" juurde.
siinse teema masinasse mineva otsese rahasumma püüaks hoida nendest ühest-kahest-kolmest "paljust" kõigest kümnendiku tasemel (plus 300..500h tööd), et kulu- ja turuväärtused siiski ühte jalga astuks. Suures plaanis ei ole mul mitut põrnikat vaja - olemas on ka teisi huvitavaid masinaid Wink

põrnikafoorumi teemaga sama "staatuseülevaade":
möödunud kolmapäeval sai masinale 6V aku peale (aitäh, Mikk!) ning pärast väikseid nokkimisi sai üle ca 15a tuli kolvi peale. Käis loodetust palju paremini ehk siis "väga hästi".
alt näeb mootoriosa päris sile välja ning väljalase on tihe.
kui see mootor kunagi mingile kerele saada tahab, siis tähelepanu tahtvad asjad on:
- väntvõlli esiots (simmer või plokk), kust tilgub õli läbi sidurikoja maha. Täitsa mehiselt - ca 1tilk/s
- karburaatori "alumise lõõri võllist" lekib kütus väljapoole
- generaator ei lae

mootoriruumis oli osa kereplekist juba oksiidina maha pudenenud. Sinna sai esimene plekitükk paika. Neid tahab see kant veel päris mitu veel ning kujud pole ülemäära lihtsad. Mootori ja kere vahel oleva mootoriruumitihendi jaoks peab U-või C-profiili otsima, muidu läheb plekitöö natuke hulluks. Loodetavasti on seda 15mm mõõdus. Rattakoobastes olevate keretugevduste realiseerimise meetod ei ole veel paigas. Tehasest on seal mitmekihiline plekk... Ilmselt tegelen nende kohtadega pärast seda, kui kere on põhjalt maha tõstetud.

hädavajalikud kereosad, mida otsin on:
- juhiuks
- esitiivad (kuni -67). Mõned aastad tagasi pakkus keegi neid "muu jutu sees". Kuna toona oli mu vajadus kui selline ning selle reaalse tekkimise aeg küsimärk, siis ma ei ahnitsenud. Nüüd ei mäleta aga, kellel nad lakapeal vedelemas olid...
- tagaklaas (kõrgus ca 410mm; Dexteri klaas ei sobi kahjuks)
- pakiruumi põrand (asub käigukasti kohal). Tagaklaasi asendanud ja kohati ära hävinenud kile tõttu on see olnud tihti märg ning saanud rahus oksüdeeruda

"nice to have" jupid on:
- tagatiivad. Sobivad ka uuemad ja isegi "elevandijala" omad: natuke plekki juurde pannes peaks vanale tulele ok olema
- kõrvalistuja uks
- uksetiftid. Kui kellelgi on eri mõõtudes (originaal on vist 7,95; rem mõõdud 8,05 ja 8,15), siis võtaks / prooviks. Ei taibanud neid 1tk igat mõõtu tellimusse panna - oleks saanud teada, milliseid mul mingi hing tahab. Muidugi on veel ka teadmata, milline on kasutusse minev juhiuks - selle tahan ju asendada...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta


Sõnumeid selles teemas
VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 13-01-2015, 23:03 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: AsTroSS - 13-01-2015, 23:09 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 90Deville - 13-01-2015, 23:13 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 20-01-2015, 10:57 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: Aspelund - 20-01-2015, 11:52 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: sugraM - 20-01-2015, 15:54 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 21-01-2015, 10:37 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: mlsluik - 21-01-2015, 14:43 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 21-01-2015, 14:56 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 23-03-2015, 15:08 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 90Deville - 23-03-2015, 19:35 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 24-03-2015, 13:49 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: diesel - 24-03-2015, 21:16 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 25-03-2015, 11:20 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 25-03-2015, 13:25 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: Marko - 25-03-2015, 14:21 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 30-03-2015, 11:43 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: pvr - 30-03-2015, 16:19 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 02-04-2015, 10:37 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: pvr - 02-04-2015, 11:27 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 07-04-2015, 13:02 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: iceman - 07-04-2015, 17:29 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 90Deville - 07-04-2015, 17:50 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: Marko - 07-04-2015, 18:24 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 08-04-2015, 10:38 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 24-04-2015, 09:58 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 12-05-2015, 11:36 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 13-05-2015, 09:35 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: Veskioja - 13-05-2015, 10:45 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 13-05-2015, 11:23 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 31-05-2015, 12:37 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 02-06-2015, 22:23 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 03-06-2015, 09:06 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: pvr - 03-06-2015, 10:19 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 03-06-2015, 12:54 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 05-06-2015, 11:01 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: DevilDeVille - 06-06-2015, 19:44 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 07-06-2015, 10:09 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 29-06-2015, 12:08 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 29-06-2015, 12:23 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 29-06-2015, 14:31 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: AnatoliJermakov - 29-06-2015, 21:31 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 30-06-2015, 11:32 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: Veteran - 30-06-2015, 12:32 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 90Deville - 02-07-2015, 12:20 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 22-08-2015, 22:02 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 19-06-2023, 09:31 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 03-07-2023, 15:48 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 20-07-2023, 10:12 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: DevilDeVille - 20-07-2023, 10:23 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: v6sa - 20-07-2023, 11:03 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: Dexter - 20-07-2023, 12:45 PM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: 13piisab - 21-07-2023, 09:12 AM
RE: VW Type 1 ehk 1200 ehk põrnikas, '65 - Autor: honkomees - 21-07-2023, 10:29 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne