dnepri klapi juhtpuks (pilt).
#5

Juhtpukside vahetamisel tuleb silmas pidada, et nendel kaantel vana puksi väljalöömisel puksi ava deformeerub. Vana puksiga samas mõõdus uue paigaldamisel ei jää enam piisavalt pingu, st. uus puks läheb liiga kergelt sisse. Varuosa puksid ongi tavaliselt 0.1 mm suuremad. See võib olla aga liiga palju. Tavaliselt tuleb puksi ennem paigaldamist treida. Täpselt orig. mõõdus pukse tavaliselt ei saa üldse kasutada.

 Peale juhtpukside vahetamist nihkub klapi telg kanali poole e. pea serva poole, sest juhtpuksi aval on sealpool vähem materjali. Selle tulemusel klapp istub pesa tsentrist väljapoole. Klapipesa töötlemiseks peavad olema korralikud töövahendid, muidu võite klapipesa rikkuda, et see tuleb välja vahetada või siis teine sil. pea otsida.

 Väga oluline on ka et klapi sääre ja klapi vahel oleks piisav lõtk. Õhklahutusega peal võivad klapid kergesti soolenedes juhtpuksi kinni kiiluda.  

 Jõudu tööle! 

Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
dnepri klapi juhtpuks (pilt). - Autor: endelT1 - 19-01-2015, 23:23 PM
RE: dnepri klapi juhtpuks - Autor: _rein_ - 20-01-2015, 11:06 AM
RE: dnepri klapi juhtpuks - Autor: Aspelund - 20-01-2015, 12:14 PM
RE: dnepri klapi juhtpuks - Autor: endelT1 - 20-01-2015, 20:01 PM
RE: dnepri klapi juhtpuks - Autor: urmast - 20-01-2015, 22:22 PM
RE: dnepri klapi juhtpuks - Autor: endelT1 - 07-02-2015, 01:16 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne