21-01-2015, 10:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2015, 10:48 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
aitäh sugraM - inimesega räägitud ning asjade uurimine Otepääl orientiirina 07veebruari peal paigas.
Asp - tänud, aga neid "jupiauke" on põrnika puhul päris palju. Plekkide osas müüvad üldiselt samade tootjate asju. Ma eelistan asju tellida läbi Ingmari ning Paruzzist. Eile tuli sealt üks pakk.
plekke on "OEM quality", mis on suht kallid. Nt põhjapaneelid 0,8mm ja 1,2mm on ca 220 ja 270eur/pool.
Teine äärmus on hirmodav Brasiilia IGP, mis on jälle "liiga odav". Põhjapaneel ca 70eur/pool. AGA netis tuulates järeldasin, et see ei sobi mulle - 0,6mm pole põhjaplekk. Ma ei kasuta seda isegi "katteplekkidel": põrnikal kasutan praegu 1,0mm; muudel olen pruukinud 0,75mm.
põrnika puhul olen varuosaplekkide osas valinud kesktee ning enamus tükke on tulnud Klokkerholmi kleepsuga. Soojakanalid (karbid) olid JP kleepsuga.
kõik senised plekid on olnud kvaliteedi osas rahuldavad - soojakanalid on päris tummised ja nn transpordikrunt on päris korralikult peal ehk siis see jääb rahulikult muude kruntide alla. Külge sobisid hästi. Kuigi mu masin ei ole ses osas parim sobivuse indikaator - need ei jäänud praktiliselt kusagil algupärase plekiga kokku puutuma, kuna algupärast plekki ei olnud. Igatahes olid põrandaga kinnitumise poldiaugud õigetes kohtades ja ka muidu oli kuju ok
Klokkerholmi "veerandpõrandad" on 0,90..1,0mm plekist (pigem 1,0mm) - need on täitsa tugevad tükid.
plekkide ülevaadet ehk mida võiks põrnika kere tegemisel vaja minna:
- karp-soojakanal, vasak: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektre...ubgroup=01&
- karp-soojakanal, parem: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektre...ubgroup=01&
- varuratta alune: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektre...ubgroup=05&
- üldiselt vajavad põrnikate keretööd ka tagastange kinnitusi, aga mu masinal olid need juba vahetatud ja taaskasutan
- "mootoriruumi tükid" (eraldi V+P). Ma väänan need endal ise
- põrandapaneelid. Mul nt veerandpõrand, taga vasak ja veerandpõrand, taga parem.
- A-piilari alused. Mul on tellitud nt ainult nähtavad osas ehk vasak ja parem. Sisemised osad tegin ise ja natuke tummisemad ehk 2mm plekist.
manuspildid kirjeldavad eilse paki sisu. Torsioonikatted olid kroomitud variandina 12,5eur/paar; galvaanilise töötluseta aga 30eur/paar. Sellest kroom - läheb ju niikuinii värvi alla ning leiba ta seal ei küsi
Asp - tänud, aga neid "jupiauke" on põrnika puhul päris palju. Plekkide osas müüvad üldiselt samade tootjate asju. Ma eelistan asju tellida läbi Ingmari ning Paruzzist. Eile tuli sealt üks pakk.
plekke on "OEM quality", mis on suht kallid. Nt põhjapaneelid 0,8mm ja 1,2mm on ca 220 ja 270eur/pool.
Teine äärmus on hirmodav Brasiilia IGP, mis on jälle "liiga odav". Põhjapaneel ca 70eur/pool. AGA netis tuulates järeldasin, et see ei sobi mulle - 0,6mm pole põhjaplekk. Ma ei kasuta seda isegi "katteplekkidel": põrnikal kasutan praegu 1,0mm; muudel olen pruukinud 0,75mm.
põrnika puhul olen varuosaplekkide osas valinud kesktee ning enamus tükke on tulnud Klokkerholmi kleepsuga. Soojakanalid (karbid) olid JP kleepsuga.
kõik senised plekid on olnud kvaliteedi osas rahuldavad - soojakanalid on päris tummised ja nn transpordikrunt on päris korralikult peal ehk siis see jääb rahulikult muude kruntide alla. Külge sobisid hästi. Kuigi mu masin ei ole ses osas parim sobivuse indikaator - need ei jäänud praktiliselt kusagil algupärase plekiga kokku puutuma, kuna algupärast plekki ei olnud. Igatahes olid põrandaga kinnitumise poldiaugud õigetes kohtades ja ka muidu oli kuju ok

Klokkerholmi "veerandpõrandad" on 0,90..1,0mm plekist (pigem 1,0mm) - need on täitsa tugevad tükid.
plekkide ülevaadet ehk mida võiks põrnika kere tegemisel vaja minna:
- karp-soojakanal, vasak: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektre...ubgroup=01&
- karp-soojakanal, parem: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektre...ubgroup=01&
- varuratta alune: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektre...ubgroup=05&
- üldiselt vajavad põrnikate keretööd ka tagastange kinnitusi, aga mu masinal olid need juba vahetatud ja taaskasutan
- "mootoriruumi tükid" (eraldi V+P). Ma väänan need endal ise
- põrandapaneelid. Mul nt veerandpõrand, taga vasak ja veerandpõrand, taga parem.
- A-piilari alused. Mul on tellitud nt ainult nähtavad osas ehk vasak ja parem. Sisemised osad tegin ise ja natuke tummisemad ehk 2mm plekist.
manuspildid kirjeldavad eilse paki sisu. Torsioonikatted olid kroomitud variandina 12,5eur/paar; galvaanilise töötluseta aga 30eur/paar. Sellest kroom - läheb ju niikuinii värvi alla ning leiba ta seal ei küsi

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"