21-01-2015, 14:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2015, 14:40 PM ja muutjaks oli Tegelane5.)
(19-01-2015, 00:56 AM)zazik Kirjutas:Eriti palju esineb seda probleemi suuremate mootorite puhul, seal rammu nii palju, et kiputakse kõrgeid käike liiga vara sisse toppima ja nendega kiirendama.(19-01-2015, 00:12 AM)MeelisV Kirjutas: mingil osal traficutel oli problem käigukastide vastupidavusega läksid need õhtule seal vist isegi alla 200K läbisõidus
aga kindlasti on nad parem valik kui mersu "vito" perekonna esindajad
aga kas ka vw transporterist siis seda ma kahtlen
jutt siis vanematest - päris uutest ei tea eriti miskit
Käigukastid ja sidurid kipuvad vist pea kõigil esiveolistel enneaegselt otsa saama.
See vist ka Jumperi/Ducato/Boxeri viga kipub olema. Aga vot ei mäleta, kumb kast see lõppema kippus, kas 5-ne või 6-ne.
Sain kevadel natuke sõita 2,5 või oli 2,8 diisel Boxeriga-pole ime et sidurid lähevad-tundus too olema trossiga. Igatahes kohaltvõtmine oli algul tükk tegu.
Kahju küll kui tehakse mingi x euro HDi kone aga hüdrauliline sidur jääb siiski püüdmatuks.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.